Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@01:14:01 GMT

افتتاح نخستین خانه بهداشت کبجوان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۸۴۵۷

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،مرکز اصفهان ؛مدیر  مرکز بهداشت شماره دو اصفهان گفت : این مرکز با  مساحت صد و شصت متر مربع به منظور ارائه خدماتی شامل واکسیناسیون، بهداشت محیط ، مراقبت از گروه های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان، سالمندان و زنان باردار راه اندازی شده است .

منصوره ابوفاضلی هزینه ساخت این مرکز را بیش ازدو میلیارد ریال دانست و افزود :در این مرکز بهداشت دو بهورز،یک کارشناس مامایی و پزشک به حدود پانصدنفر از اهالی کبجوان خدمت رسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبجوان از روستاهای منطقه اشکاوند در شرق اصفهان است .

هم اکنون بیش از شش خانه بهداشت در منطقه اشکاوند فعالیت می کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میزهای خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه