Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:47:23 GMT

باید زمینه انتقاد را برای دانشجویان فراهم کنیم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۸۶۶۲

باید زمینه انتقاد را برای دانشجویان فراهم کنیم

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور بر ضرورت فراهم شدن زمینه انتقاد داشجویان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر نجفی در اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی که در جزیره قشم برگزار شد، اظهار کردگفت: در این جشنواره شاهد حضور دانشجویان اهل قلم با ایده های برتر هستیم که ایده های خود را به صورت مکتوب و در قالب نشریاتی در زمینه های برنامه ریزی ، فرهنگ ، سیاست و اقتصاد ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از همه افراد و ارگانهایی که در برگزاری هفتمین جشنواره دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور کمک کردند تا این رویداد مهم فرهنگی به سرانجام برسد افزود: با توجه به محتوای بسیار خوب نشریات یقین داریم که دانشجویان نخبه‌هایی هستند که می توانند مشکلات کشور را حل کرده و گره گشای آن باشند.

وی یادآورشد: باید امکانات بیشتری در اختیار دانشجویان قرار دهیم و زمینه انتقاد را برای دانشجویان فراهم کنیم .

به گزارش ایسنا، سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز در آیین اختتامیه هقتمین جشنواره نشریات دانشجویی عنوان کرد: هدف از برگزاری رویدادهای فرهنگی نهادینه کردن فرهنگ رسانه در بین نسل جوان است.

دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: برگزاری جشنواره ها و رویداد های فرهنگی در استان هرمزگان و جزیره قشم در جوار خلیج فارس که نماد ایران اسلامی می باشد می تواند زمینه ساز معرفی این منطقه باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،وی اظهار داشت: استان هرمزگان به واسطه حضور فرهنگ های مختلف از سراسر ایران اسلامی ظرفیت ویژه ای در خصوص ایجاد بستر برای افزایش آگاهی و سواد رسانه ای در بین نسل جوان دارد.

دبیر هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی پیام نور در خصوص روند برگزاری گفت: بیش از 2 هزار اثر که شامل 350 نشریه بود در این دوره داوری شد که از بین این تعداد 52 عنوان از آثار در بخش های مختلف برگزیده شدند.

خیری در پایان اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشگاه پیام اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این رویداد از 30 جلد کتاب عملکرد فرهنگی دانشگاه های پیام نور سراسرکشور با عنوان"فرهنگ و دانشجو" رو نمایی شد.

جشنواره نشریات دانشجویی دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور به مدت چهار روز در جزیره زیبای قشم برگزار شد که امروز مراسم اختتامیه با معرفی برترین ها انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را به صورت رسمی و با هدف گسترش فعالیت‌های سلامت‌محور در حوزه بین‌الملل آغاز کرد و پس از شکل‌گیری این معاونت و با همکاری معاونت‌های آموزش، پژوهش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد زمینه رشد و توسعه این دانشگاه در حوزه بین‌الملل فراهم شد.

دکتر شاپور بدیعی افزود: در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌ها و اقدامات بسیارخوبی در حوزه بین‌الملل صورت پذیرفت و با ۲ سفری که به کشور‌های عراق و ترکمنستان داشتیم زمینه جذب و حضور بیش از پیش دانشجویان و گردشگران سلامت این کشور‌ها در مشهد فراهم شد.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه‌های علمی و دانشجویی تعامل بسیارخوبی با کشور آلمان و در موضوع نوروساینس داشته و داریم و تداوم این همکاری‌ها فی ما بین را در سال ۱۴۰۳ هم خواهیم داشت.

دکتر بدیعی با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت از جایگاه و وضعیت به مراتب بهتری به نسبت سال‌های قبل برخوردار هستیم و می‌بینیم که مشهد به واسطه وجود بارگاه منور رضوی انتخاب نخست بسیاری از بیماران غیرایرانی جهت درمان در ایران بوده و هست، خاطرنشان کرد: خدمات بسیارخوبی در حوزه‌های سرپایی و بستری به بیماران غیرایرانی در مراکز درمانی دارای مجوز IPD ارائه شد و در سال گذشته و با همکاری استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، کمیته گردشگری استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستمی و گردشگری خراسان رضوی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد، دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال شرق کشور و دیگر مجموعه‌های شهری و استانی شاهد رشد خوبی در بحث حضور گردشگر سلامت در مشهد بودیم و رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جذب دانشجوی غیرایرانی در کنار پذیرشی که به میزان سال‌های قبل بود، ثبت نام و جذب متمرکز ۵۰ دانشجوی عراقی را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری معاونت‌های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه که بهترین کلاس‌ها و خوابگاه‌ها را با امکانات کامل در اختیار آنها قرار دادند زمینه جذب بیش از پیش این گروه از دانشجویان فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • فیلم| کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • به وقتِ بیداری
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد