Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از نود اقتصادی، دکتر اکبر امینی مهر،اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: آقای روحانی دیروز در مجمع بانک مرکزی گفت دولتش در چهار سال اخیر 2 میلیون شغل خالص برای کشور ایجاد کرده است. باید دید تعریف جناب رئیس‌جمهور از شاغل چیست.

وی افزود: طبق مرکز آمار که یک ساعت در هفته را کار می‌داند شاید بتوان این تعداد را درست دانست، ولی با توجه به آنچه در ذهن من است کسی شاغل است که بتواند نیازهای متعارف و معمولی یک خانواده متوسط را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این تعریف شواهد نشان می‌دهد که این مقدار شغل ایجاد نشده است. مطمئن باشید اگر این همه شغل خالص در 2 سال ایجد میشد اعتراضات خیابانی در دی ماه 96 هم صورت نمی‌گرفت

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️الهه کلانتری گفت: در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه مادران غیر شاغل دارای سه فرزند ،ساکن در مناطق روستایی و عشایری می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه حق بیمه مادران غیر شاغل روستایی و عشایری مشمول این طرح را دولت پرداخت میکند افزود: افراد در قبال این بیمه از مزایای دریافت مستمری بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان در صورت فوت بیمه شده و نقل و انتقال سوابق بیمه ای، بهرمند می شوند.
کلانتری گفت :در این طرح با تولد فرزند چهارم و پنجم بعد از ثبت نام، به ازای هر فرزند دو سال به سنوات بیمه ای فرد مشمول اضافه میشود.
به گفته وی ، مرحله نخست پیش ثبت نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل ساکن در مناطق روستایی و عشایری تا ۳۱ فروردین ماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس از خود و فرزندان به کارگزاری‌های مجاز صندوق و یا مراجعه به آدرسwww.roostaa.ir ثبت نام کنند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان سمنان گفت: اولویت ثبت نام با افرادی است که ثبت نام خود را زودتر تکمیل و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنها از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • پیشرفت ۶۴ درصدی طرح صنعتی تولید نخ ابریشم
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • فقط با ۱۵ هزارتومان این طلای خالص را بخرید!
  • با ۱۵ هزارتومان طلای خالص بخرید!
  • تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است