Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در مراسمی که روز 13 اسفند ماه با حضور آقایان علیپور دبیرکل سندیکای بیمه گران ، میرزایی عضو هیات عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی، اعضای هیأت مدیره، اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه پارسیان و معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد از بیمه گذاران و نمایندگان برتر در سال 96 قدردانی به عمل آمد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم هادی اویارحسین عضو هیأت مدیره و مدیرعامل با اشاره به برگزاری چنین مراسمی در پایان هر سال آن را نمادی از قدردانی بیمه پارسیان از کل مشتریان خود و همچنین شبکه فروش گسترده این شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر تمامی دست اندرکاران در سال جدید بیمه پارسیان بتواند به تمام اهداف خود دست یابد و در صنعت بیمه کشور همچنان بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت