Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-کامران زنگیشه، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز خرید و فروش خودرو در روزهای پایانی سال خبر داد. کامران زنگیشه با اشاره به این که چهار مرکز خرید و فروش خودرو در تهران وجود دارد، اظهار کرد: مرکز خرید و فروش منطقه ۱۹ خودرو در عبدل آباد با گنجایش ۱۵۰۰ دستگاه خودرو، مرکز خرید و فروش خودرو در منطقه ۱۳ مقابل شهرک زینبیه با ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاه خودرو،  مرکز خرید و فروش خودرو خاوران ویژه وانت بارها در منطقه ۱۵ و همچنین مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر در کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج که به صورت مشارکتی با شرکت "جهاد نصر" به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید و فروش خودرو در تهران فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات مورد نیاز خریداران و فروشندگان در مراکز خرید و فروش خودرو فراهم است، گفت: کارشناسان بدنه و اصالت در تمامی مراکز مستقر هستند تا با بررسی همه جانبه خودروها از ضایع شدن حق فروشندگان و خریداران جلوگیری کرده  و خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کنند.

به گفته زنگیشه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی، پلیس آگاهی و همچنین راهور تهران بزرگ نیز جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است. همچنین عوامل شهرداری تهران با همکاری ناجا از حضور عوامل واسطه که در محوطه مراکز خرید و فروش خودرو حاضر می‌شوند، خودداری کرده و آن ها را به داخل مراکز هدایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه خدمات مورد نیاز خرید و فروش خودرو در این چهار مرکز به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود، افزود: مراجعه کنندگان هزینه بسیار اندکی در ازای خدمات دریافتی می پردازند و می توانند با اطمینان خاطر امور متعدد مربوط به خرید و فروش را در این مراکز انجام دهند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال میزان مراجعات به مراکز خرید و فروش خودرو افزایش می یابد، تصریح کرد: تعداد کارشناسان بدنه و اصالت خودرو در روزهای پایانی سال افزایش می یابند تا مراجعه کنندگان خدمات مورد نیاز خودرو را  با کیفیت و سرعت بیشتری دریافت کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: از مجموع این ۵ هزار و ۲۷۴ نیکوکار، ۳ هزار و ۱۰۱ نفر برای نخستین‌بار حامی فرزندان ایتام و محسنین استان شده‌اند و بقیه از حامیان فرزندان سایر استان‌ها بوده‌اند که در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان فرزندان استان پیوسته‌اند.
محمدی افزود: ۸ هزار و ۶۸۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان در سامانه اکرام ثبت‌نام شده‌اند، که ۲ هزار ۲۴۴ نفر یتیم و بقیه فرزند محسنین هستند.
وی ادامه داد: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.
محمدی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین خاطرنشان کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.
وی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • مراجعه بیش ۷ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟