Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@20:19:51 GMT

دانشگاه محقق اردبیلی؛ میزبان نمایشگاه حجاب

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۹۳۸۹

دانشگاه محقق اردبیلی؛ میزبان نمایشگاه حجاب

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) نمایشگاه عفاف و حجاب ظهر امروز، 15 اسفند‌ماه با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، کارکنان و جمعی از دانشجویان در ساختمان فرهنگ دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این نمایشگاه، حجاب و عفاف را یکی از ضروریات دین دانست و گفت: پوشش مناسب برای انسان نعمتی از سوی خداوند متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تلاش دشمنان اسلام برای سلب حجاب و عفاف از جامعه اسلامی متمرکز شده است، عنوان کرد: چهارشنبه‌های سفید نمونه‌ای از تهاجم فرهنگی دشمنان علیه حجاب وعفاف است.
حجت‌الاسلام حسنی با اشاره به آیات قرآن کریم، به بیان اهمیت حفظ حجاب در جامعه پرداخت و گفت: حجاب و پوشش اسلامی فقط برای زنان نیست و مردها هم موظف به حفظ حدود الهی هستند. همچنین حفظ حجاب ویژه صدر اسلام نیست و در تمدن‌های باستانی نیز حجاب بوده زیرا حفظ حجاب، حفظ دین است.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه به‌همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در محل ساختمان خانه فرهنگی تا 19 اسفند‌ماه از ساعت 8 صبح تا 16 میزبان عموم دانشگاهیان است.
بهزاد زارع
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد