Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@08:23:20 GMT

بیوگرافی آدام همتی ،بازیکن پرسپولیس +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۵۹۴۷۲

بیوگرافی آدام همتی ،بازیکن پرسپولیس +عکس

مادر آدام همتی ، عکس ادم همتی ،آدام همتی نوه نوش آفرین ،آدام همتی نوه سعید راد ، دختر سعید راد

آدم همتی (ADAM HEMATI) کیست؟

چندی است صحبت از حضور “ادم همتی” جوان و دورگه ایرانی-کانادایی ، در تمرینات پرسپولیس خبرساز است. ادم همتی نوه دختری “سعید راد” بازیگر پیشکسوت ایرانی ، ۲۱ سال سن داشته و ظاهرا توسط پدربزرگش سعید راد به برانکو ایوانکویچ معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص ادم همتی گفته است: «”ادم همتی” بازیکنی با دانش و کیفیت خوب است و از حضور او در تیمم استقبال میکنم. همتی از نظر فنی مورد تایید من است.» آدام همتی که ۲۱ سال سن دارد، سهمیه زیر ۲۱ سال پرسپولیس بوده و سایر سهمیه های تیم را اشغال نمی کند از این رو، خرید خوبی به نظر می رسد به خصوص که به واسطه پدربزرگش، سایبان حمایتی بزرگی نیز از سوی هواداران و رسانه ها خواهد داشت. ادام همتی با توانایی بازی در خط هافبک، در رده های پایه ای نیس فرانسه و لیگ یک کانادا تجربه بازی دارد. پست اصلی ادام هافبک هجومی (نفوذی) بوده و چند روزی در کنار پرسپولیسی ها تمرین کرد و مورد توجه کادرفنی قرار گرفت سپس به کانادا برگشت تا با کالجی که در آن درس می خواند و برای آن فوتبال بازی می کند، تسویه حساب کرده و به پرسپولیس برگردد.

با تایید برانکو ایوانکویچ نام ادم همتی در لیست بازیکنان حاضر برای بازی در سوپرجام (پرسپولیس – نفت تهران) در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۳۹۶ ، قرار داده شد.

آدام همتی متولد ۲۲ ژانویهٔ ۱۹۹۵ در تورنتو، کانادا است، (قد: ۱٫۷۷ متر)

سعید راد در تمرینات پیشین پرسپولیس

عکس ادم همتی

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۵۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی دو صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، آخرین دیدار پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ با برتری دو بر صفر برابر پیکان به پایان رسید. این مسابقه که قضاوت آن بر عهده کوپال ناظمی بود در شرایطی با این نتیجه همراه شد که گل اول سرخپوشان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

همچنین در دقایق پایانی نیمه اول نیز یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد اما در شرایطی که اعضای تیم حریف اعتقاد به هند داشتند، داور دستور به ادامه بازی داد.

نظرات کارشناسان داوری درباره این صحنه‌ها را در ادامه می‌خوانید:

???? برخورد محمدحسین فلاح و مسعود ریگی (پنالتی- دقیقه ۳۷)

ویدئو: 327690

✅ محمدرضا ابوالفضلی: مدافع پیکان بدون‌ اینکه بتواند برای تصاحب توپ موفق عمل کند و یا آن را دفع کند، با بی‌احتیاطی و با زانوی چپِ خود، به زانوی چپِ مهاجم ضربه وارد کرده و وی را سرنگون میکند. نکته حائز اهمیت این صحنه این است که پای مدافع قبل از برخورد اصلا روی زمین قرار نگرفته بود، لذا با توجه به جای‌گیری و‌ زاویه بسیار عالی داور، پنالتی به درستی اعلام شد.
✅ محمدحسین ترابیان: بازیکن مدافع با پای چپ مانع حرکت مهاجم می‌شود و ران مهاجم را می‌زند و باعث سرنگونی او می‌شود. با توجه با زاویه و فاصله داور به صحنه، اعلام پنالتی تصمیم صحیح داور بود.
✅ ابراهیم میرزابیگی: مدافع پیکان با پای چپ مرتکب خطا می‌شود و پنالتی هم به درستی اعلام می‌شود.

???? برخورد توپ به مهدی ترابی (مشکوک به هند- دقیقه ۴۵+۳)

ویدئو: 327697

✅ محمدرضا ابوالفضلی: این صحنه اصلا پنالتی نیست، چراکه مدافع قصد بازی با توپ از طریق پا را داشت و بعد از کمانه کردن توسط پا، توپ به دستش برخورد کرد. البته این نکته هم قابل توجه است که توپ از همدسته خودِ بازیکن به وی رسید. با این تفاسیر ادامه بازی به درستی توسط داور اعلام شد.
✅ محمدحسین ترابیان: توپ ارسالی توسط مهاجم پس از برخورد به بدن بازیکن مدافع به دستش برخورد می‌کند. در این صحنه مدافع هم قصد دور کردن دست خود از برخورد توپ دارد. ادامه بازی، تصمیم درست داور بود.
✅ ابراهیم میرزابیگی: توپ اول به پای بازیکن پرسپولیس می‌خورد و سپس کمانه می‌کند و با دستش برخورد می‌کند. این برخورد نمی‌تواند خطای هند باشد.

بروزرسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • سعید عزت و پیراهن سرخ در تیم ملی (عکس)
  • مذاکرات سعید عزت اللهی با استقلال و پرسپولیس؛ رویای بچگی او بازی در کدام تیم است؟
  • عنایتی: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • واکنش عنایتی به داوری پرسپولیس - پیکان
  • عنایتی: جلوی این پرسپولیس هم دفاع اتوبوسی نکردیم
  • چون هوادار نداریم صدایمان نمی رسد/ ۸۰ درصد پرسپولیس تیم ملی است!
  • کارشناسی دو صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس
  • پرسپولیس برای بردن دربی نوراللهی کم داشت
  • بازیکن خارجی پرسپولیس به پیکان رسید
  • دربی سرکاری!