Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ورزش‌های قدرتی فدارسیون ABBF آسیا از راه‌اندازی پایگاه قهرمانی ورزش‌های قدرتی کشور در البرز خبر داد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رستم رجبی در نشست خبری که عصر امروز در سالن جلسات ورزش‌های قدرتی فدارسیون ABBF آسیا مستقر در کرج برگزار شد‌، اظهار داشت: رشته‌های پاورلیفتینگ، مچ‌اندازی و قوی‌ترین مردان جزو ورزش‌های قدرتی این فدراسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ورزش‌های قدرتی فدارسیون ABBF آسیا افزود: 44 کشور آسیایی و 108 کشور جهانی در این رشته ورزشی عضو فدراسیون هستند و تحت نظر فدارسیون بدنسازی جهانی فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه ورزشکارانی از ایران برای رقابت‌های ورزش‌های قدرتی به مجارستان و مغولستان اعزام شدند، گفت: مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ در سال 2018 در قزاقستان برگزار می‌شود و از ایران یک تیم بسیار کامل و قدرتمند نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

رجبی با اشاره به اینکه سال آینده جشنواره ورزش‌های قدرتی سه‌گانه در مجارستان برگزار می‌شود، بیان کرد: تقویم کلاس‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی در رشته‌های مچ اندازی، پاورلیفتینگ و قوی ترین مردان در ایران و آسیا تدوین شده است.

رئیس ورزش‌های قدرتی فدارسیون آسیا با تاکید بر اینکه همکاری خاصی در استان البرز با این فدارسیون انجام نگرفت، بیان کرد: پایگاه قهرمانی ورزش‌های قدرتی کشور در البرز راه‌اندازی می‌شود و از این به بعد اعزام و رکوردگیری‌ها کشور در این استان انجام گیرد و بزودی دستورالعمل‌های نحوه برگزاری مسابقات به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه این فدارسیون دارای 60 سال قدمت است، عنوان کرد: دبیرخانه ورزش‌های قدرتی در ایران در آینده نزدیک ایجاد می‌شود و 44 کشور آسیایی به صورت یک فدارسیون ورزش‌های قدرتی ABBF در آسیا فعالیت می‌کنند و کلاس‌های آموزش‌های مچ اندازی، پاورلیفتینگ و قدرتی برگزار می‌شود.

رجبی با بیان اینکه در رشته پاورلیفتینگ در ایران ورزشکار با هزینه خود به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود، عنوان کرد: وضعیت ورزش‌های قدرتی در ایران باید مدیریت شود و ورزشکاران نباید با هزینه‌های شخصی خود به مسابقات اعزام شوند.

انتهای پیام/ ز

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت

‌به گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، ‬ آیت‬ الله‬ «سید‬ ابراهیم‬ رئیسی» ‬ رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

کد خبر 6091273 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران