Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر کل اموراتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور عصر سه شنبه در این مراسم گفت: این جشنواره که با حضور 120 ورزشکار که بیشتر تبعه کشورافغانستان هستند با هدف یکپارچه سازی و وحدت اتباع و مهاجرین خارجی برگزار می شود و سعی داریم با ارایه این وحدت رویه به سایر استان های دیگر موجب یکپارچگی اتباع و مهاجرین شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد محمدی‌فر تصریح کرد: این جشنواره با هدف استعدادیابی، شناسایی افراد مستعد در رشته‌های ورزشی مختلف، دانش‌افزایی، مشارکت در فرهنگ عمومی و توسعه ورزش همگانی است.
در پایان این مراسم از 15 ورزشکار پیشکسوت اتباع و مهاجرین خارجی نیز تقدیر شد.
محمدی فر مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، سراج رییس هیات ورزش های رزمی، شهردار باقرشهر و جمعی از مسئولان اجرایی شهررستان ری در این جششنواره حضور داشتند.
باقرشهر با 55 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی بالغ بر 59 هزار نفر یکی از شهرهای کلانشهر تهران است که در محور ارتباطی تهران -قم و در حوزه سرزمینی شهرستان ری واقع شده است.
6003
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز (چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی‌منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رأی از 48 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رأی کسب کرد.

دیگر خبرها

  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد