Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:02:14 GMT

لیگ قهرمانان آسیا| نخستین پیروزی کاشیوا ردبولز ژاپن

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۰۵۱۹

لیگ قهرمانان آسیا| نخستین پیروزی کاشیوا ردبولز ژاپن

تیم کاشیوا ردبولز ژاپن به نخستین پیروزی خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا دست یافت. ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین بازی امروز (سه‌شنبه) گروه E لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های کاشیوا ردبولز ژاپن و کیتچی هنگ‌کنگ برگزار شد که میزبان ژاپنی به برتری یک بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتو در دقیقه 66 برای تیم کاشیوا ردبولز گلزنی کرد.

در نخستین بازی امروز گروه E لیگ قهرمانان آسیا تیم جئونبوک کره‌جنوبی با نتیجه 6 بر 3 برابر تیانجین چین پیروز شده بود. در جدول رده‌بندی این گروه تا پایان هفته سوم تیم جئونبوک کره‌جنوبی با 9 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های تیانجین چین و کاشیوا ردبولز ژاپن با امتیاز مشابه 4 رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. تیم بدون امتیاز کیتچی هنگ‌کنگ نیز قعرنشین است.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,28/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با اوسمار توانسته روند خیلی خوبی را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ در پیش بگیرد، اما در این مسیر لغزش‌هایی هم داشته که باعث شده سرخپوشان به صدر جدول نرسند و حذف زودهنگامی در رقابت‌های جام حذفی داشته باشند. اولین آزمون جدی اوسمار در نیم‌فصل دوم دربی بود که نتوانست از آن چندان سربلند بیرون بیاید و پرسپولیس به نوعی اسیر بازی تدافعی استقلال در دربی شد. اوسمار اگر این بازی را برده بود الان تیمش در صدر جدول قرار داشت.

دومین آزمون جدی سرمربی برزیلی بازی با آلومینیوم در جام حذفی بود. دیداری که نتیجه آن ۴-۴ شد و سرخپوشان بازنده ضربات پنالتی شدند. این شکست برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نبود، از این جهت که این تیم از لحاظ مهره اصلا قابل مقایسه با حریفش نبوده و برای دومین بار در سه ماه گذشته بود که اوسمار در اراک تیمش را بازنده به تهران برگرداند.

بازی امروز نیز می‌تواند سومین آزمون سخت اوسمار در پرسپولیس باشد. دیداری که اگر سرخپوشان در آن امتیاز از دست بدهند کارشان برای قهرمانی بسیار سخت خواهد شد؛ البته اگر استقلال در تبریز امتیاز از دست ندهد. انتظار هواداران پرسپولیس از اوسمار پیروزی در بازی امروز است و این برد می‌تواند شانس اوسمار را برای ماندن در پرسپولیس نیز تا حد زیادی افزایش دهد. اما نتیجه‌ای غیر از آن احتمالا به حضور اوسمار در پرسپولیس در آخر این فصل پایان خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A