Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:45:01 GMT

فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) شهرستان ری منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۰۵۹۲

فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) شهرستان ری منصوب شد

به گزارش ایرنا، مراسم تودیع سرهنگ علی طلوعی فرمانده سابق سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) شهرستان ری و معارفه سرهنگ سعید ادیبی فرمانده جدید این سپاه با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران، رسول جلالی رییس دادگستری شهرستان ری، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، ملکوتی دادستان شهرستان ری و جمعی از مسئولان شهرستان و فرماندهان سپاه استان تهران در فرهنگ سرای ولاء شهرری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات سرهنگ طلوعی گفت: انتخاب فرمانده جدید سپاه شهرری با توجه به اهمیت، حساسیت، جمعیت متدین بسیجی و وجود لشکر فاطمیون اهمیت خاصی داشت از همین رو در انتخاب فرمانده جدید سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) دقت و توجه زیادی شده است تا تلفیقی از نیروی جوانی و تجربه در کنار هم فعالیت کنند.
سردار محمد تقی شاهچراغی ادامه داد: سرهنگ سعید ادیبی از هیات رییسه سپاه استان تهران و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که سوابق طولانی در امر فرماندهی نواحی سپاه و سمت های مختلف داشته و امیدواریم در پست جدید خود به بهترین شکل نیازهای امنیتی شهروندان ری را به خوبی برآورده کند.
سرهنگ سعید ادیبی فرمانده جدید سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) پیش از این معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بود.
3218/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است

عبدالحسین قاضوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طی ۲۷ ماه گذشته حدود ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان گرمه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: طی این مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

فرماندار گرمه تصریح کرد: افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری، ۱۲۰ کیلومتر گازکشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

قاضوی افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشروترین شهرستان خراسان شمالی است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

کد خبر 6088268

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان