Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: یکی از برنامه‌هایی که داریم این است که در سال آینده بر اساس اولویت، مراکزی را که ارائه سرویس و خدمات دارند در سکونت‌گاه‌های غیررسمی ایجاد کنیم. ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی استان اظهار داشت: کار نهضت سوادآموزی به سبب اینکه نظم نظام و چارچوب آن چنانی در فراگیران به منظور سهولت در امور وجود ندارد کار بسیار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ارتباط با مرکز یادگیری باید بگوییم که مسیر این اقدام در کوتاه‌مدت غیر ممکن و سخت است، در موضوع پنج آسیب اجتماعی هیئت اندیشه‌ورز مسئولیت رسیدگی به این آسیب‌ها را دارد  و این هیئت وظیفه نظارت و کنترل امور تمام 12 ارگانی که در موضوع آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند را برعهده دارد که اگر این هیئت کار آنها را تایید نکند آنها نمی‌توانند مبلغ خود را دریافت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: یکی از پنج آسیب اجتماعی سکونت‌گاه‌های غیررسمی بوده که تعداد این سکونت‌گاه‌ها در اراک و ساوه بسیار قابل توجه است و باید برای این مکان‌ها برنامه مناسب داشته باشیم.

حقیقی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که داریم این است که در سال آینده بر اساس اولویت، مراکزی را که ارائه سرویس و خدمات دارند در سکونت‌گاه‌های غیررسمی ایجاد کنیم تا بتوانیم بستر و امکانات این مناطق را به سطح داخل شهر برسانیم.

وی ادامه داد: یکی از خدماتی که این مراکز ارائه می‌دهند مسئله فرهنگی و اجتماعی است که می‌توانیم امکانات را در اختیار نهضت قرار دهیم و نهضت از این مراکز استفاده کند تا پس از مدتی که مکان مشخص برای آنها ایجاد شد نقل مکان کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: در ارتباط با حفظ و نگهداری کسانی که برای نهضت سوادآموزی ثبت نام می‌کنند نیازمند عزم ملی، برنامه و طرح عملیاتی هستیم، همچنین باید اختیارات فرهنگی و ورزشی دراختیار شورای نهضت برای استفاده فراگیران نهضت سواد‌آموزی  قرار بگیرد.

حقیقی خاطرنشان کرد: آموزش‌هایی که داده می‌شود باید مقدمات آنها در نظر گرفته شود و بدون مقدمه ارائه نشوند چون نتیجه خوبی حاصل نمی‌شود، به طور مثال سوادآموزی که سواد درستی ندارد نمی‌تواند آموزش مهارت‌های کامپیوتر را فرا بگیرد در نتیجه می‌توانیم مواردی را آموزش دهیم که برای آنها جذابیت داشته و آنها را جذب کند.

وی اضافه کرد: آمار در دنیا تکنیکی بسیار حائز اهمیت است و ارائه شاخص‌های تخصصی در امور سواد‌آموزی توسط دستگاه‌های مرتبط برای برنامه‌ریزی اساسی و بلندمدت ضرورت دارد زیرا در این دنیا آمار این قدرت را دارد که کیفیت‌ها را به کمیت تبدیل کند و فرق بین دنیای پیشرفته و غیر پیشرفته هم همین است که آنها آمار دقیق و درست ارائه می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: موسساتی وجود دارد که به شکل عمدی آمار اشتباه ارائه می‌دهند و موسسات دیگری به سبب نداشتن اطلاعات کافی آمار اشتباه ارائه می‌دهند که خروجی هر دو ضربه زدن به کشور است و موسساتی هم هستند که آمار دقیق ارائه می‌دهند در نتیجه ما باید با گروه نخست مبارزه کنیم و با استفاده از آمار گروه سوم آمار گروه دوم را هم اصلاح کنیم.

 حقیقی بیان کرد: باید کارهای اساسی به منظور جذب و ارتقاء فراگیران نهضت سواد‌آموزی انجام شود و به‌ صورت کاربردی در این زمینه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضعیف حقوق شهروندان می‌شود و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مهیا کردن زیرساخت‌های معابر انجام نمی‌شود که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام‌زنی به مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان، گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

رحیمی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر با توجه به درخواست شهروندان شناسایی شد و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

کد خبر 749243

دیگر خبرها

  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند