Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@10:43:23 GMT

عملیات اجرایی احیای باغ ۳۳ هکتاری رامسر

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۱۱۰۳

عملیات اجرایی احیای باغ ۳۳ هکتاری رامسر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مظاهر باقرسلیمی شهردار رامسر  با بیان اینکه باغ ۳۳ هکتاری رامسر را در کشور بی نظیر دانست و گفت: احیای باغ ۳۳ هکتاری در تفاهم نامه‌ای با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز تحقیقات مرکبات کشور از امروز آغاز خواهد شد.

وی افزود:  با احیای این باغ شاهد افزایش حضور گردشگران در رامسر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهر باقرسلیمی گفت : برای سیستم مکانیزه آبیاری و تهیه آب خام فضای سبز و افزایش سرانه فضای سبز در میادین و بلوار‌ها برنامه ریزی مدونی تهیه شده است.

 وی افزود : : شهرداری رامسر اقدامات موثری در بخش محیط زیست داشته است که شاهد فضای سبز خوب در شهر رامسر هستیم.

انتهای پیام /ر

آغاز عملیات اجرایی احیای باغ در رامسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: یازدهمین جشنواره شکوفه‌های "بهارنارنج" با هدف معرفی و جذب گردشگران در ۲۹ اردیبهشت ماه در پردیس موزه‌ای بنیاد رامسر برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناساندن بیشتر فواید شکوفه‌های بهار نارنج، شادی‌آفرینی برای مردم بومی و شناخت پتانسیل‌های محلی است.

سحرخیز فراهم سازی شرایط مناسب برای تولید و استفاده از تجربه‌های موفق چشنواره‌های از این دست در نقاط مختلف استان و کشور را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: نمایشگاه لوازم قدیمی کشاورزی، صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، تولیدات عمومی دفع آفات، نمایشگاه کتاب نویسندگان رامسر، طراحی و گرافیک دانشجویان و دانش‌آموزان، نمایشگاه عکس، اجرای موسیقی سنتی، سرنانوازی، دهل و نقاره، عرضه و تولید مربا و عرق بهار نارنج، طبخ غذا‌های محلی و شیرینی سنتی تولید شده از بهار نارنج، ارایه صنایع‌دستی رامسر، از جمله برنامه‌هایی است که در یازدهمین چشنواره شکوفه‌های بهاری برنامه‌ریزی شده است.

او افزود:در این مراسم از افراد موفق و فعال در سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تقدیر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه