Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@23:09:29 GMT

جشن تکلیف ۲۰۰۰ دانش‌آموز دختر در بوشهر+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۱۳۴۶

جشن تکلیف ۲۰۰۰ دانش‌آموز دختر در بوشهر+عکس

در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جشن تکلیف دو هزار دانش آموز دختر شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش جنوب نیوز، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح سه‌شنبه در جشن تکلیف دو هزار دانش آموز دختر شهر بوشهر اظهار داشت: در آستانه میلیاد حضرت زهرا و روز زن شاهد جشن تکلیف دانش‌آموزان بوشهری هستیم که از امسال برنامه‌های عبادت خود را مرتب و منظم انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس فتحی با تقدیر از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم و برگزاری باشکوه آن اضافه کرد: در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بوشهر نیز چنین جشن‌هایی را خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم که منظم و با کیفیت برگزار شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: امسال بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر پایه سوم ابتدایی و بیش از هفت هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز پسر پایه هشتم و در مجموع ۱۸ هزار دانش‌آموز به سن تکلیف رسیدند.

وی بیان کرد: حضور در برنامه‌های عبادی و دینی و مذهبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید دانش‌آموزان تلاش کنند که حضوری مناسب در این برنامه‌ها داشته باشند.

فتحی ادامه داد: امروز جشن تکلیف دانش‌آموزان عالی‌شهر نیز همزمان در عالی‌شهر در حال برگزاری است و در دیگر نقاط استان نیز چنین برنامه‌ای را داریم.

نماز جماعت ظهر و عصر دانش‌آموزان به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.


منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار