Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-29@11:01:07 GMT

شرط خداحافظی با پوشاک چینی و ترک

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۱۸۷۴

شرط خداحافظی با پوشاک چینی و ترک

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیمردان شیبانی امروز (۱۵ اسفند) در همایش تبیین نقش صنایع نساجی و تولید پوشاک در اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی استان کرمانشاه، با بیان اینکه نساجی صنعتی است که تولید نهایی آن نیاز تمام مردم است، اظهارکرد: صنعت نساجی بالاترین ارزش افزوده را بین تمام صنایع دارد.

وی ادامه داد: در صنعت نساجی می توان با کمترین سرمایه گذاری بیشترین اشتغال را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس انجمن صنایع نساجی ایران به دلایل عدم رشد صنعت نساجی کشور اشاره کرد و گفت: قوانین سخت و دست و پاگیر و قوانین مربوط به کار عملا سرمایه گذاران را از سرمایه گذاری در این صنعت منع می کند؛ لذا دولت باید قوانین کار را اصلاح کند.

وی به موضوع صادرات در صنعت نساجی پرداخت و گفت: در صادرات نساجی باید توان رقابت با صنعت نساجی دیگر کشورها را داشته باشیم، یعنی تولیداتی با قیمت پائین و کیفیت بالا داشته باشیم.

او به همسایگی ایران با ۱۶ کشور دنیا اشاره کرد و گفت: این یک مزیت فوق العاده برای ایران است که ۱۶ کشور مصرف کننده را در اطراف خود دارد. البته صادرات کار فرهنگی می خواهد که باید بستر آن را فراهم کنیم.
 
شیبانی با انتقاد از بالا بودن نرخ سود تسهیلات بخش صنعت در کشور، افزود: در هیچ کجای دنیا سود تسهیلات بخش صنعت به پنج درصد هم نمی رسد اما در کشور ما ۱۷درصد است.
 
نایب رئیس انجمن صنایع نساجی ایران خاطرنشان کرد: طی سالهای گذشته ۹۸ درصد از صنعت نساجی ایران به دست بخش خصوصی افتاده که این یک خوش شانسی بزرگ برای این صنعت در کشور است.

وی در پایان یادآورشد: حال صنعت نساجی ایران روز به روز درحال بهتر شدن است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت