Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@02:09:08 GMT

عکس/مانتوی دست دوز"شراره رخام"

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۲۵۱۰

عکس/مانتوی دست دوز'شراره رخام'

شراره رخام با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اختتامیه جشنواره مد و لباس فجر. ناطقان: شراره رخام با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اختتامیه جشنواره مد و لباس فجر.



  منبع: فردا برچسب ها: مانتوی دست دوز ، شراره رخام ، جشنواره مد و لباس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بعد از ظهر دوشنبه در محل این شورا دیدار و تفاهم نامه تأسیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت (مداومت) در استان کرمانشاه را امضا کردند.

در این دیدار که پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم حضور داشت، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور کرمانشاه را بهترین میزبان برای برگزاری جشنواره بین المللی مد و لباس با موضوع مقاومت و اربعین حسینی (ملزومات زیارت) دانست.

جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت (مداومت) هر ساله با حضور بهترین‌های صنعت مد و لباس جهان اسلام برگزار می‌شود و آثاری که به مفاهیم مقاومت و اربعین حسینی (ع) اشاره داشته باشند، در این جشنواره بین المللی حاضر می‌شود. آثار برتر جشنواره هم تجاری و به صورت انبوه تولید می‌شود.

جشنواره مداومت در چارچوب اصل ضرورت حفظ و توسعه فرهنگ و پوشش بومی و دینی و تقویت ظرفیت‌ها و توانمدیهای متقابل ملت‌های مسلمان به منظور ارتقای جایگاه و کارآمدی پوشش اصیل ایرانی برگزار می‌شود و سعی در گسترش ارتباط علمی، فرهنگی و هنری با طراحان و فعالان مد و پوشاک در جهان اسلام دارد که با تأسیس دبیرخانه دائمی و بین المللی مداومت در کرمانشاه، فعالیت آن با محوریت طراحی مد و لباس و ملزومات زیارت و مقاومت آغاز می‌شود.

کد خبر 6058340

دیگر خبرها

  • کرمانشاه، میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس می‌شود
  • (عکس) پیام اوسمار بعد از استوری کنایه‌آمیز به بازیکن پرسپولیس
  • (عکس) استوری خاص اوسمار برای بازیکن شاکی
  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در بجنورد
  • تئاتر رضوی پس از اختتامیه رها نمی‌شود/معرفی برترین‌ها به تئاترفجر
  • اختتامیه جشنواره ملی داستانک فلسطین در لرستان
  • اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان‌غربی؛ اواخر فروردین
  • اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر برگزار شد