Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین جلسه ستاد ملی زن و خانواده به ریاست رئیس جمهور، طرح برنامه ملی ارتقای نشاط و تندرستی زنان و دختران بررسی شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اولین جلسه ستاد ملی زن و خانواده روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران برگزار شد.

اعضای ستاد ملی زن و خانواده در این جلسه شاخص‌های اصلی تدوین شده عدالت جنسیتی به عنوان ملاکی برای سنجش اقدامات انجام شده در راستای بهبود وضعیت زنان و خانواده را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع تقسیم کار ملی دستگاه‌های ذیربط در زمینه انجام آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج در راستای ارتقاء سطح فرهنگ و آگاهی‌ها در حوزه های حقوقی و مهارت های ارتباطی و نقش آفرینی زنان و مردان در خانواده نیز در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در جلسه ستاد ملی زن و خانواده، طرح برنامه ملی ارتقای نشاط و تندرستی زنان و دختران که مشتمل بر بخش های مختلف بوده و با هدف گسترش تندرستی و فعالیت های ورزشی نشاط آور در میان دختران و زنان اجرا خواهد شد، مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه گزارشی از افزایش انتصاب مدیران زن در دستگاه‌های اجرایی پس از ابلاغ مصوبه رئیس جمهور مبنی بر اینکه تا پایان دولت دوازدهم باید ۳۰ درصد از مسئولیت ها و پست های دولتی در اختیار بانوان قرار بگیرد، ارائه شد.

طبق این گزارش، پس از ابلاغ این مصوبه تاکنون ۷ معاون وزیر و بیش از ۴۶ مدیرکل زن در وزارتخانه های مختلف بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی‌های زنان ایرانی منصوب شده اند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، پویش هوای دختری با موضوع روایت تجلیل از دختران فارس در محورهای روایت تصویری تجلیل خانواده‌ها از دختران، خاطره، دل‌نوشته، شعر، نقاشی، پادکست، عکاسی، فیلم کوتاه و موشن‌گرافی در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

اجرای لیگ بازی هواخواه «شرکت و رقابت دختران در لیگ بازی‌های فرهنگی تربیتی» نیز بخش دیگری از این پویش است که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس تدارک دیده شده و در پایان آن به آثار برتر به قید قرعه هدایایی (نفر اول ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر دوم ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر سوم ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر چهارم تا بیست و هشتم به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان) اهدا می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا پایان دهه کرامت در کانال‌های پویش «هوای_دختری» به لینک‌های زیر ارسال کنند:

????Eitaa.com/girlishari_fars

????Rubika.ir/girlishari_fars

کد خبر 6099253

دیگر خبرها

  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!