Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دیدار تیم فوتبال سردار نیمه نخست را طوفانی آغاز و در دقیقه هفت بازی 'ایمان شیرازی' گل سردار بوکان را وارد دروازه حریف کرد و نیمه نخست بازی با این نتیجه به پایان رسید.
در نیمه دوم حملات تیم سردار بوکان افزایش یافت و بالاخره در دقیقه 52 بازی دومین گل تیم فوتبال سردار بوکان توسط جابر نصیری وارد دروازه نفت و پالایش آبادان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقایق آخر بازی وحید سروری توانست گل نخست پالایش نفت آبادان را وارد دروازه سردار بوکان کند و اختلاف گل را به یک گل برساند و در نهایت با این نتیجه بازی پایان یافت.
تیم سردار بوکان با این برد و کسب سه امتیاز بازی با سه امتیاز در جایگاه سوم جدول مرحله دوم مسابقات لیگ دسته 2 کشور قرار گرفت.
سردار بوکان بازی هفته آینده خود را روز دوشنبه 21 اسفند ماه مقابل داماش گیلان در رشت برگزار می کند.
'سید رحیم حسینی' 'محمد حسن غفار زاده' و 'امیر زوارقی' و 'امیر پور فتحی' همگی از تبریز تیم داوری این بازی بودند.
تیم های شهرداری بندر عباس، نفت و گاز گچساران، داماش گیلان، پالایش آبادان، شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان در گروه دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور در مرحله دوم این مسابقات قرار دارند.
شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، نفت امیدیه، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران نیز در گروه اول با هم بازی می کنند.
از هر گروه مرحله دوم تیم اول به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می‌کند.
برنده بازی تیم‌های رده دوم هر گروه نیز به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود خواهد کرد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند