Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:02:53 GMT

زنجان| جشن میلاد کوثر در شهرستان زنجان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۳۳۲۹

زنجان| جشن میلاد کوثر در شهرستان زنجان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: جشن میلاد کوثر امسال با محوریت مساجد ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود. ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محسن سهندی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن میلاد کوثر روز پنجشنبه 17 اسفند ماه ساعت 15:30 بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی پررنگ کردن نقش مساجد در سطح شهر و روستاها را از مهم‌ترین رویکردها برای برگزاری جشن میلاد کوثر عنوان کرد و افزود: در سال گذشته این جشن در استادیوم 6 هزار نفری انقلاب برگزار می‌شد که حضور در این محل برای بسیاری از آحاد مردم مشکل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه زنجان ابراز کرد: امسال جشن میلاد کوثر در دو نقطه از شهر یکی در حسینیه ثارالله و دیگری در مسجد زینبیه اعظم زنجان با حضور حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود که محوریت این برنامه‌ها مولودی‌خوانی اجرای سرود و سخنرانی با گرایش سبک زندگی اسلامی است.

وی تعداد روستاها برای برگزاری برنامه رسمی میلاد کوثر راه هشت مورد برشمرد و گفت: برای این برنامه‌ها مرکز ثقل روستاها را انتخاب کردیم ضمن اینکه در سه روستا نیز درسطح پایگاهی برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

سهندی با اشاره به اینکه 80 درصد و پایگاه‌های بسیج در شهر زنجان در جوار مساجد دایر شده‌اند بیان کرد: به همین منظور  مساجد در برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها تقویت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد برنامه‌های بسیج مختص بانوان است تصریح کرد: 16 سرفصل برای بانوان پیش‌بینی شده که گردشگری تعالی بخش از جمله مهمترین آن‌‍هاست و حتی تا بانوان در برنامه‌های رزمی و دفاعی نیز حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان سبک زندگی با محوریت منویات مقام معظم رهبری، اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی را از دیگر حوزه‌ها برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه بانوان عنوان کرد.

وی به اجرای طرح مهر درخشان رضوی به منظور اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس که از سال گذشته آغاز شده اشاره کرد و افزود: برنامه‌های زیارتی با محوریت پایگاه‌ها و همچنین برنامه‌های تربیتی - معرفتی برای اعزام افراد به مکان‌های زیارتی انجام می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم سالانه 45 هزار نفر اعزام به مراکز زیارتی داشته باشیم.

سهندی محوریت اردوهای راهیان نور را یک عملیات بزرگ فرهنگی در مقیاس کلان خواند و گفت: سپاه به عنوان کمیته اعزام اردوهای راهیان نور فعالیت می‌کند و اعزام 20 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پنج یا شش اتوبوس به بانوان و 15 اتوبوس به آقایان اختصاص دارد ابراز کرد: بیش از 900 نفر از شهرستان زنجان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه اعزام‌ها در سه مرحله انجام می‌شود ابراز کرد: در مرحله نخست 24 اسفندماه 10 اتوبوس ویژه پایگاه‌های برادران و 28 اسفند ماه چهار اتوبوس از پایگاه‌های برادران به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و 8 فروردین ماه نیز شش اتوبوس خواهران را راهی جنوب کشور می‌کنند.

وی افزود: در اردوگاه‌های جنوب کشور از 21 اسفند تا 13 فروردین پذیرای مسافرانی هستیم که با خودروی شخصی به اردوهای راهیان نور سفر می‌کنند که طرفیت پذیرش روزانه 600 نفر پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان حضور راویان و سخنرانان مطرح کشوری را از جمله ویژه برنامه‌های اردوهای راهیان نور برشمرد.

فیلم به موضوع کمیته خادمان شهدا و ثبت نام آنها در سامانه کوله بار اشاره کرد و گفت: در سال 400 نفر از این خادمان در اردوهای راهیان نور و یادمان‌های کشوری به‌کارگیری می‌شوند.

انتهای پیام/a

R41375/P1377/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا کفاش‌زاده اظهار کرد: با توجه استقبال بسیار خوب مردم شهرستان بردسکن از همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که همه ساله به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان برنامه‌ریزی شده است این همایش برای سیزدهمین سال در چهاردهم تیر ماه به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن افزود: جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی اولیه این همایش در شهرستان برگزار شده است و یک جلسه دیگر نیز در اداره کل ورزش جوانان استان برگزار می‌شود و امید است بتوانیم امسال نیز  با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این همایش را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: این رویداد ملی ورزشی به یک برند تبدیل شده است و نام بردسکن با ورزش‌های پهلوانی و زورخانه کشور بلند آوازه شده است.

کفاش زاده گفت: خوشبختانه این همایش ملی در تقویم اجرایی فدراسیون ثبت شده است و از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این هستیم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که سال گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان برای این همایش  قول داده بود تحقق پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن اظهار کرد: امسال برنامه ریزی شده است از بیش از ۲۵ استان کشور و ۴۵ شهر با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر این همایش کشوری در بزرگ‌ترین گود روباز کشور واقع در پارک ولیعصر بردسکن در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شود.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲