Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سرهنگ "حسین احمدی " فرمانده انتظامی شهرستان درگز در این باره اظهار کرد: در پی گزارش سرقت  شبانه تمامی جهیزیه نوعروس از یک منزل مسکونی در یکی از مناطق حاشیه شهر درگز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیمی از پلیس  آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی صحنه سرقت و آثار بجا مانده ، به جوانی معتاد  و سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری ادله کافی با هماهنگی مقام قضائی او را کمتر از 24 ساعت دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ احمدی تصریح کرد: متهم 37 ساله در بازجوئی های علمی پلیس در مواجهه با مدارک و ادله، لب به اعتراف گشود و به سرقت جهیزیه نوعروس و فروش آنها به فردی مالخر اعتراف کرد.

 

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی مالخر را دستگیر و در بازرسی از مغازه اش اموال مسروقه شامل اجاق گاز، ماشین لباس شویی و پنج تخته فرش 12 و 6 متری و ... به ارزش 160 میلیون ریال کشف و به مالباخته تحویل دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان درگز خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

 

فرتاک نیوز

 

 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید