Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:51:45 GMT

تشکیل کمیته مشترک میان خانه احزاب، وزارت کشور و مجلس

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۴۰۱۳

تشکیل کمیته مشترک میان خانه احزاب، وزارت کشور و مجلس

مسئول اطلاع رسانی خانه احزاب ایران، از شکل گیری یک «کمیته کاری» مشترک میان خانه احزاب، وزارت کشور و مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین کنعانی مقدم با اشاره به جلسه روز گذشته(دوشنبه) اعضای شورای مرکزی این نهاد صنفی با مسئولین وزارت کشور و برخی نمایندگان مجلس اظهار داشت: پیرو دعوت «کاظم جلالی» رئیس مرکز پژوهش های مجلس از خانه احزاب و وزارت کشور برای همفکری و رایزنی درباره قانون جدید احزاب و اخذ نظرات در این زمینه، روز گذشته(دوشنبه) جلسه ای با حضور «اسماعیل جبارزاده» معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان مجلسِ عضوِ کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و اعضای شورای مرکزی خانه احزاب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آقای مسئول خانه 2000 متری نیاوران را از کجا آوردی؟

وی در همین باره افزود: در این جلسه، درباره نظراتی که خانه احزاب درباره قانون جدید احزاب دارد، بحث و بررسی صورت گرفت؛ بر همین اساس، کمیته کاری ۱۶ نفره ای، متشکل از اعضای خانه احزاب، وزارت کشور و مجلس شکل گرفت.


کنعانی مقدم تصریح کرد: قرار شد این کمیته کاری، جلسات متعددی را برای نزدیک کردن نظرات به یکدیگر جهت تنظیم قانونی جامع و مانع، برگزار کند.

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات

به گزارش صدای ایران،مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا