Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنرمند بهارستانی در مسابقات سراسری شعر و داستان حضرت ام‌البنین سلام‌الله علیها در بخش داستان بزرگسال رتبه دوم را به شهرستان بهارستان اختصاص داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، جلسه تبیین اهداف کنگره سراسری شعر و داستان حضرت ام‌البنین سلام‌الله علیها با حضور غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان و همکاران، فرامرز عرب عامری به عنوان نماینده این کنگره، لطیفیان نماینده دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، مسئولین انجمن‌های ادبی و چند تن از شاعران شهرستان بهارستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این جلسه به منظور حضور حداکثری شاعران و نویسندگان منطقه در این کنگره برگزار گردید و بنر کنگره مربوطه توسط این اداره به چاپ رسیده و جهت اطلاع عموم شهروندان در نقاط مختلف شهرستان نصب گردید و در همین راستا شاعران و نویسندگانی نیز آثار خود را به دبیرخانه کنگره فرستادند.

بنابر این گزارش اکرم آقایی یکی از شرکت کنندگان بود که در دو بخش شعر و داستان در راستای سنجش سطح سواد ادبی خود شرکت نمود و خوشبختانه توانست در بخش داستان بزرگسال مقام دوم را از آن خود کند و این افتخار را برای شهرستان بهارستان به ارمغان آورد.

دیگر هنرمندان بهارستانی نیز آثار فاخری را به این کنگره ارسال کردند که نشان از وجود استعدادهای فراوان هنری در شهرستان بهارستان دارد و بدون تردید این وظیفه بر دوش مسئولان بهارستانی می باشد که با شناسایی این استعدادها به رشد و پیشرفت آن‌ها و شهرستان کمک کنند.

این شاعر و نویسنده خوش ذوق و پرتلاش بهارستانی پیش از این نیز مقام‌دار رتبه‌های برتر استانی و کشوری در کنگره‌های مختلف بوده و بار دیگر با افتخار آفرینی سبب درخشش نام شهرستان بهارستان در عرصه هنر و ادبیات شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۱۷ طرح عمرانی برای تکمیل زیر ساخت های خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این جلسه با اشاره به تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان گفت :تمرکز ما باید بر حول محور محبت پرودگار عالم است

وی افزود :تنها نجات از محبت های دنیوی شعله‌ور کردن محبت الهی است .

امام جمعه خوی تصریح کرد :مناجات و گفتگو با حضرت حق از ملزومات و ویژکیهای   یک مسئول نظام اسلامی برای  عمل به  امانت مسئولیت است.

کریم علی نژاد فرماندار خوی هم در آن جلسه با تقدیر از مشارکت بالای مردم در انتخابات گفت : مردم با بیش از ۵۰ درصد مشارکت  در انتخابات حماسه خلق کردند و امروز وظیفه ما مسئولان است که برای خدمات رسانی به مردم شبانه روزی فعالیت جهادی داشته باشیم .

وی با تاکید برضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی  تصریح کرد :در شهرستان  خوی ۲۱۷ طرح‌عمرانی با  پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۹۰ درصد دردست اجراست.

فرماندار خوی همچنین اررونق بخش صنعت خوی با صدور مجوز های لازم خبرداد وافزود: تاکنون ۱۹۹  جواز تاسیس واحد تولیدی با ۱۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان  صادر شده است .

 وی تصریح کرد : در حال حاضر از مجموع ۵۶معدن خوی۲۶ معدن فعال است.

دکتر نجف زاده منتخب ونماینده‌مردم خوی و‌چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با تقدیر از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای گفت : انتخابات مجلس و خبرگان رهبری نمود قدرتمند مردم‌سالاری  بود و نشان داد که مردم محکمتر از گذشته در کنار رهبری و پیشرفتهای ایران اسلامی ایستاده اند.

وی بابیان اینکه برنده‌اصلی انتخابات مردم بودند تاکید کرد : حفظ دستاوردهای نظام و پیگیری مطالبات مردم از مهمترین‌وظایف  مهم مجلس دوازدهم است تا ظرفیت های مغفول مانده کشور نمایان شود.

 وی افزود :راه اصلی پیشبرد اهداف نظام هم افزایی  قواست .

نجف زاده  با اشاره به ظرفیت های استان  تصریح کرد : توسعه استان باید براساس سند آمایش سرزمینی  تداوم یابد که در این سند  شهرستانهای خوی وچایپاره هم جایگاه  ویژه دارد

سرهنگ پاسدار آقایی فرمانده سپاه شهرستان خوی با اشاره به برگزاری  کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان  با هدف پاسداشت یاد و نام شهدا گفت : کمیته‌های تخصصی  برگزاری این کنگره در خوی تشکیل شده و‌تا برگزاری این‌گنگره بیش از ۱۰۰ یادواره محلی در شهرستان برگزار و با اجرای  برنامه های مختلف از  خانواده شهدا تکریم می شود.

در پایان این جلسه با اهدای لوح ووهدابا از تلاشهای  شهرداران ۶ شهر شهرستان خوی در کمک به بازسازی در زلزله های خوی تجلیل و همچنین احکام مسئولان  شهرستانی کمیته های  کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در خوی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۱۷ طرح عمرانی برای تکمیل زیر ساخت های خوی
  • تأیید انحلال شورای نسیم‌شهر در انتظار تصمیم وزارت کشور
  • نشریه‌ای برای داستان کوتاه نداریم
  • شهرستان میبد آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی
  • انتشار شعر و داستان‌هایی جدید از نویسنده فلسطینی
  • انتشار شعر و داستان‌هایی جدید از نویسنده محبوب فلسطینی
  • درگذشتگان ادبیات در سال ۱۴۰۲؛ قلمهایی که خاموش شدند
  • قلمهایی که خاموش شدند؛از سمیعی‌گیلانی و صفوی تا میلان کوندرا
  • روایت‌های ضد و نقیض از بحران چهل سالگی
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست نرخ ازدواج را در کشور به خود اختصاص داد