Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال هیچوقت قابل پیش بینی نیست اما حتی در بزرگترین میادین نیز، آمار بهترین روش برای پیش بینی است. 

طرفداری - پاری سن ژرمن و رئال مادرید امشب از دور برگشت رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. رئال مادرید در بازی رفت با نتیجه 3-1 پیروز شد اما پاریسی های ثروتمند هنوز امید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با آمار هایی از موسسه BetDecision می توان تا حدودی حدس زد که چه اتفاقاتی در انتظار دو تیم است. در ادامه ما با استفاده از آمار، به چالش های این بازی پرداخته ایم.

غیبت نیمار چقدر مهم است؟

نمی توانید انکار کنید که نیمار در نیمی از گل های این فصل پاری سن ژرمن نقش داشته است. پاریسی ها تنها از گلزنی نیمار محروم نیستند بلکه کاوانی که 7 پاس گل و ام باپه که 4 پاس گل از نیمار دریافت کرده اند، کمبود او را حس خواهند کرد. نیمار در زمینه دریبل 111 به 32 از کاوانی جلو بوده است. او همچنین نسبت به مهاجم اروگوئه ای توپ های کمتری لو داده است (0.9 در مقابل 0.4)

جانشین او آنخل دی ماریا در خلق کرنر خطرناک است. او در این فصل 31 کرنر برای پاریسی ها به دست آورده و تنها ام باپه از این نظر آمار بهتری داشته است. با این حال او کمتر و تنها در ده درصد از مواقع از روی کرنرها خطر ایجاد کرده است. 

آسنسیو یا بیل؟

با وجود آنکه ممکن است در ظاهر اینطور به نظر نرسد اما گرت بیل در کارهای دفاعی آمار بسیار بهتری نسبت به آسنسیو دارد. او قطع توپ بیشتر و تکل های موفق بیشتری داشته است. اختلاف کلیدی در حمله و در سانتر است. در اینجا آسنسیو با 4.2 سانتر در هر بازی از بیل با 2.9 سانتر، بالاتر است. 

در کل هر دو تیم در سمت چپ دفاعی خود از نظر کار دفاعی بهتر بوده اند و بیشتر گل ها از سمت دنی آلوز و دنی کارواخال به ثمر رسیده است. 

بنزما، کم اثرترین عضو مثلث بی بی سی

رونالدو در زمینه دریبل، سانتر و پاس گل بهترین بازیکن رئال مادرید است. رکورد شوت او فوق العاده است. او در هر بازی 8.6 شوت به سمت دروازه حریفان شلیک کرده و این در حالی است که در سمت مقابل کاوانی در هر بازی 5 شوت زده است. 

بنزما در هر بازی به طور میانگین 0.3 سانتر انجام داده و در هر بازی 1.7 شانس گل خلق کرده است. 

رئال مادرید در چه زمان هایی ضعف دارد؟

15 دقیقه ابتدایی بازی، کمترین میزان گل برای هر دو تیم بوده است. رئال مادرید در 15 دقیقه ابتدایی از همیشه کمتر گل می زند. پاری سن ژرمن از این نظر زیاد بد نبوده اما در غیاب نیمار، آمار آنها نزدیک به رئال مادرید می شود. 

کارت ها

بر اساس آمار، باید انتظار داشته باشیم که رئال مادرید کارتهای زیادی بگیرد. انتظار می رود هر کدام از دو تیم 5 کارت زرد دریافت کنند. 

بیشترین احتمال در نتیجه؟

الگوریتم ها می گویند که هر دو تیم گل خواهند زد. رئال مادرید 40 درصد شانس پیروزی دارد. شانس پیروزی پاری سن ژرمن 29 درصد و تساوی 31 درصد است. تساوی 1-1 یا پیروزی 2-1 شاگردان زیدان بیشترین احتمال را در آمارها دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لو هاور امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لو هاور

لیگ یک فرانسه (پاری سن ژرمن - لو هاور) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748357

دیگر خبرها

  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین