Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه تهدید کرده است که اگر تحریم های غرب تا بدان حد گسترده شود که بخواهد موجب کنار گذاردن این کشور از وب شود، این کشور آماده استفاده از اینترنت خاص خود است.

ایران آنلاین /به نقل از راشاتودی، گرمن کیلمنکو دستیار رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای با شبکه خبری ان تی وی تصریح کرد که روسیه در حال حاضر از نظر فنی آماده هر چیزی هست ولی خداحافظی از اینترنت جهانی بدون درد و ناراحتی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل و شکست معمولا در زمان انتقال از یک فناوری به فناوری دیگر رخ می دهد، زیرا ممکن است برخی افراد اطلاعات خود را در خارج از روسیه ذخیره کرده باشند یا دامنه های خود را در بیرون از این کشور میز بانی کنند.

بر اساس قوانین مربوط به حفظ حریم شخصی داده ها، تمامی شرکت هایی که کار پردازش داده های شهروندان روسی را انجام می دهند باید متعهد به ذخیره سازی این اطلاعات بر روی سرورهایی در داخل خاک روسیه باشند. شبکه اجتماعی لیند - این به علت بی توجهی به همین مساله در روسیه فیلتر شد و در نهایت توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی با پذیرش این قانون مجوز فعالیت در روسیه را کسب کردند.

کیلمنکو افزود: در حال حاضر نسخه روسی اینترنت که به طور ویژه برای استفاده کارکنان غیرنظامی دولت طراحی شده، قابل استفاده است و روسیه مانند چین و آمریکا دارای موتورجستجوها، شبکه های اجتماعی و سیستم تبلیغات آنلاین خاص خود است.

به گفته وی در مورد استفاده از اینترنت در تمامی کشورهای قوانینی وجود دارد و روسیه هم از این امر مستثنی نیست. البته اعمال قوانین سفت و سخت مشابه با کوبا یا کره شمالی مد نظر روسیه نیست.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی