Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان  گفت: با توجه به نزدیک شدن روز‌های پایانی سال و متعاقب آن افزایش تقاضای مردم برای انجام سفر‌های نوروزی و خرید، تعزیرات حکومتی بر اساس وظایف قانونی برای رفاه حال شهروندان طرح نوروزی خود را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت از مصرف کنندگان و همچنین مقابله با روند افزایش تخلفات احتمالی و نظارت بر قیمت مایحتاج ویژه سال نو از جمله اهداف برگزاری این طرح در استان است.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح کارکنان کشیک در روز‌های غیر تعطیل نوروز علاوه بر ساعت کار اداری، از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ دقیقه و در روز‌های تعطیل از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳ علاوه بر حضور و نظارت در سطح بازار، آماده دریافت و پیگیری گزارشات شهروندان هستند.

وی عمده مراکز مورد هدف در اجرای طرح نظارتی نوروز را شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط اعم از هوایی، زمینی، دریایی و حمل و نقل درون شهری و برون شهری، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه ها، هتل ها، اماکن تفریحی و فرهنگی، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی شامل رستوران‌ها، سالن‌های غذاخوری شهری و جاده ای، اغذیه‌فروشی‌ها، قنادی ها، مراکز توزیعی، خدماتی، انبارها، سردخانه ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، نمایشگاه بهاره، میدان‌های میوه و تره بار، جایگاه‌های سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی، درمانگاه ها، آمبولانس‌های خصوصی و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه ذکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان به عنوان همیاران این مجموعه می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه صلاحیتی سازمان تعزیرات حکومتی موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

آغاز طرح نوروزی  در سیستان و بلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع میوه شب عید در سیستان‌وبلوچستان آغاز شد

مدیر تعاونی روستایی استان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌زمان در سراسر استان سیستان و بلوچستان توزیع سیب درختی و پرتقال تنظیم بازار شب عید آغاز شد.

رحمان بامری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برای تأمین میوه مورد نیاز شهروندان استان، سیب درختی و پرتقال با کیفیت بسیار مناسب از خارج از استان خریداری و در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۳ مرکز عرضه میوه تنظیم بازار در سطح استان پیش‌بینی شده است و این مراکز هم‌زمان طرح توزیع میوه بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار را آغاز کردند.

مدیر تعاونی روستایی سیستان و بلوچستان در رابطه با قیمت میوه‌های عرضه‌شده تنظیم بازار بیان کرد: هر کیلوگرم سیب درختی ۳۹ هزار تومان و هر کیلو پرتقال ۲۶ هزار تومان است.

وی گفت: در سال‌جاری، علاوه بر پرتقال و سیب، خرمای مضافتی درجه یک با قیمت هر کیلو ۹۰ هزار تومان نیز به مردم عرضه می‌شود.

بامری خاطرنشان کرد: کار توزیع خرما از پانزدهم اسفند از طریق نمایشگاه‌های بهاره آغاز شد و روند توزیع خرما در مراکز عرضه میوه تنظیم بازار ادامه دارد.

کد خبر 736895

دیگر خبرها

  • گشت مشترک تعزیرات حکومتی در همدان
  • پویش چشم به راهیم در سیستان و بلوچستان با هدف ایمنی سفر آغاز شد
  • تشکیل ۱۱۰ پرونده تعزیرات حکومتی در چهارمحال و بختیاری
  • مبل ساز متقلب در اردبیل محکوم شد/ محکومیت ۲۶ میلیاردی طلافروش مشگین شهری
  • آغاز طرح‌های نوروزی هلال احمر در سیستان و بلوچستان
  • توزیع میوه شب عید در سیستان و بلوچستان آغاز شد
  • توزیع میوه شب عید در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • توزیع میوه شب عید در سیستان‌وبلوچستان آغاز شد
  • نظارت تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی بر مراکز عرضه کالاهای اساسی
  • مراکز معاینه فنی تهران در نوروز فعال است