Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@19:49:03 GMT

زور استقلال به داور و العین نرسید

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۵۷۲۷

رویداد۲۴-تیم فوتبال استقلال که صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا است در سومین دیدار برابر العین درحالی پیروزی را از دست داد که داور بازی دو پنالتی اشتباه برای حریف گرفت.

در ادامه رقابت های روز دوم از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه امروز سه شنبه تیم فوتبال العین میزبان استقلال بود که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامه تیام(۲۵ و ۷۳) برای استقلال و برگ(۶۳) و احمد خلیل(۸۷ - پنالتی) برای العین گل زدند.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی(۸۴ پژمان منتظری)، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان(۸۰ خسرو حیدری)، فرشید اسماعیلی و مامه تیام(۹۰ علی قربانی) به میدان رفت.

شاگردان شفر که برای ادامه صدرنشینی خود در گروه چهارم به کسب امتیاز از این دیدار نیاز داشتند، از همان ابتدا بازی منطقی و با برنامه ای را در دستور کار خود قرار دادند و هر چند در نیمه اول صاحب موقعیت هایی شدند اما نتوانستند دروازه میزبان اماراتی را با خطر جدی مواجه کنند.

هر چند که العین هم نتوانست دروازه استقلال را با خطر جدی مواجه کند و اکثر زمان بازی توپ بین بازیکنان دو تیم در گردش بود.

در شروع نیمه دوم استقلال نمایش خوبش در نیمه اول را هم ادامه داد و با تفکرات کادر فنی اجازه بازیسازی به تیم میزبان را نداد. در دقیقه ۵۲ این دیدار کار خوب سرور جباروف و پاس عالی او برای فرشید اسماعیلی یک موقعیت خوب را برای استقلال ایجاد کرد که پاس این بازیکن را تیام با تیزهوشی و حضور به موقع روی تیر اول به گل استقلال تبدیل کرد.

پس از این گل درحالی که استقلال تلاش می کرد با پاس های پرتعداد سرعت بازی تیم العین را کاهش دهد اما میزبان با پاس های سرعتی سعی در جبران گل خورده داشت که بالاخره در دقیقه ۶۳ یک لحظه غفلت بازیکنان استقلال باعث شد «برگ» با ضربه ای آرام و البته دقیق دروازه حسینی را باز کند.

در دقیقه ۷۳ بن یعقوب داور مالزیایی در اقدامی عجیب و در حالی که بازیکن العین درون محوطه جریمه تمارض به خطا کرد، یک ضربه پنالتی برای العین اعلام کرد که یک دقیقه بعد «برگ» این ضربه را زد که حسینی البته توپ را دفع کرد و در برگشت هم مجددا با فوق واکنشی تماشایی توپ را دفع کرد.

ثمره کار خوب حسینی را چند دقیقه بعد استقلال دید و بازهم همکاری فرشید باقری و پاس او برای تیام گل دوم آبی پوشان را به همراه داشت. تیام که روی گل اول به خوبی خط دفاعی حریف را «بریده» بود در گل دوم هم همین کار را کرد و توانست دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه ۸۷ داور مالزیایی دوباره یک اشتباه بزرگ را مرتکب شد و به سود العین یک پنالتی گرفت. این پنالتی را احمد خلیل در جهت خلاف حرکت حسینی به گل دوم تبدیل کرد. بعد از این گل علی قربانی جانشین تیام شد تا خط حمله استقلال جان تازه ای بگیرد اما وقت های اضافه هم نتوانست به این خواسته آبی ها کمک کند.

تیم فوتبال استقلال با این تساوی ۵ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول گروه چهارم باقی ماند و تیم العین هم ۳ امتیازی شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان به جام جهانی نرسید

به گزارش قدس آنلاین، در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود. 

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است و بنابراین در صورت صعودش به نیمه‌نهایی تیم پنجم آسیا نیز راهی جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا