Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-04@18:54:59 GMT

پرسش بزرگ کی‌روش از فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۵۸۲۵

پرسش بزرگ کی‌روش از فوتبال ایران

سرمربی پرتغالی تیم ملی در یادداشتی بر اولویت نخست فوتبال ایران که حضور موفق ایران در جام جهانی است، تاکید کرد اما از اهالی فوتبال و مسئولان خواست مهمترین اولویت فوتبال ایران را انتخاب کنند.به گزارش بلاغ، کارلوس کی‌روش بعد از سپری کردن دوران مرخصی خود در زمستان، این روزها یک جا بند نمی‌شود و مرتبا در حال فراهم کردن بهترین شرایط برای تیم ملی فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از حضور در کارگاه آموزشی فیفا برای مربیان تیم‌های حاضر در جام جهانی، از کمپ لوکوموتیو مسکو که محل اردوی تیم ملی در دوران برگزاری جام جهانی است، بازدید کرد و به سرعت راهی یونان شد تا عملکرد سه لژیونر تیم‌ ‌ملی را زیر نظر بگیرد.

او بعد از یونان به مالزی خواهد رفت تا در سمینار AFC برای مربیان فوتبال سخنرانی کند. او در بین برنامه‌های خود در یادداشتی بر روند برنامه‌سازی تیم‌ ‌ملی اشاره کرد و به خلاصه‌ای از تجربه خود در ۲۹ سال گذشته پرداخت که خلاصه آن اهمیت وجود آماده‌سازی میان‌مدت و بلند مدت در تیم ملی بود.

او سخنان خود را با بیان جملات زیر به پایان برد تا پیام مهمی برای فوتبال ایران داشته باشد: "در این لحظه که اهداف و رویاهای فوتبال ایران معطوف به جام جهانی ۲۰۱۸ است، هیچ تردیدی وجود ندارد که تنها با برنامه آماده‌سازی شجاعانه، بی پروا و نوآورانه برای تیم ملی ممکن خواهد بود که به مسئولیت‌هایش عمل کند و به انتظارات هواداران پاسخ دهد. این نظر فروتنانه اما اعتقاد راسخ من است که وجدان حرفه‌ای، من را مجاب به بیانش می‌کند. آماده سازی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای جام جهانی بدون شک باید اصلی‌ترین اولویت فوتبال ایران باشد اما درباره این موضوع کسانی که حق دارند، باید تصمیم گیری کنند."

در شرایطی که کی‌روش از بازی‌های تدارکاتی و حضور بازیکنان بعد از هر هفته از مسابقات در کمپ تیم ملی رضایت دارد، بدون شک نگرانی او از طولانی شدن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تا اواخر اردیبهشت و همزمان با دو بازی تدارکاتی و اردوی تیم ملی برای بازیکنان شاغل در فوتبال ایران است.

همزمان با اردوی تیم ملی از اواسط اردیبهشت، تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید دو بازی برگزار کنند. در حال حاضر استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن شرایط مساعدی برای صعود به دور بعد مسابقات دارند و بیشترین بازیکنان ملی‌پوش هم در این تیم‌ها هستند که تعدادشان به ۱۶ بازیکن می‌رسد. عملا در نبود این بازیکنان، برگزاری اردو امکان پذیر نیست.

علی رغم هشدار کارلوس کی‌روش، هنوز فدراسیون فوتبال موضع نگرفته و از باشگاه‌ها درخواست کمک نکرده است. حدود دو ماه تا رسیدن به این مرحله از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و اردوی تیم ملی باقی مانده است. باید دید کدام یک از طرفین به نفع دیگری – حتی با فشار نهادهای دولتی مانند وزارت ورزش و جوانان – کوتاه می‌آید.

کد مطلب: 353925 مرجع : ایسنا 

رقابت تولیدکنندگان بومی با کالاهای بی‌کیفیت غیربومی!/بازار مبلمان زیر فشار واردات کالاهای چینی

میزان صادرات مرکبات رقمی نیست که بیان شود!/ابلاغ دیرهنگام مشوق‌های صادراتی و نارضایتی باغداران

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

با دیدن این کلیپ عشق به درخت را متوجه می‌شوید  

جای خالی اظهارات نمایندگان مازندران در مجلس درباره طرح «اعاده اموال نامشروع»

چرا رئیس جمهور موضوع رفراندوم را در ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ مطرح کرد

    پرسش بزرگ کی‌روش از فوتبال ایران واکنش داورزنی به احتمال قطع همکاری با کی‌روش فقط در فوتبال ایران نمازخانه خوابگاه می شود! مسلمان زیر سِرُم رفت خط ونشان سر مربی الوحده: بازی برگشت را می‌بریم! درگیری عضو شورای شهر فولادشهر با پرسنل ذوب‌آهن داورزنی: آمار فدراسیون کشتی غلط است بهترین بازیکن دیدار ذوب‌آهن_الوحده نمایش بی‌نقص شاگردان قلعه‌نویی مقابل تیم اماراتی بی‌محلی دوباره قلعه‌نویی به شاگرد کی‌روش برانکو به خودش و خارجی‌ها مرخصی داد خطرناک‌ترین بازیکن العین مقابل استقلال ترکیب استقلال برای بازی با العین امارات مشخص شد معلم ورزش شدن قلعه‌نویی! دلیل حضور کی روش در دربند سر رمزگشایی شد ترکیب ذوب‌آهن مقابل الوحده مشخص شد دردسر جدید آبی‌ها/سودای شفر برای رفتن شفر با چه نقشه ای عبدالرحمان را از کار می‌اندازد؟ سنگربان نامدار اسپانیایی به کشورش برمی‌گردد سلطانی‌فر: خادم کارش را در کشتی ادامه می‌دهد  

حرکت عجیب مسی، غیرعادی بودنش را اثبات کرد!

بازی فوتبالی که ۳۶ اخراجی داشت!

پیروزی پر گل غیرت با هت‌تریک ستاره ایرانی

درگیری لفظی پیروانی با یک خبرنگار

ساغلام : می‌توانستیم الجزیره را شکست دهیم

بازیکن الهلال بازی با استقلال را از دست داد

حلقه اتحاد آبی‌پوشان در حضور عضو هیئت مدیره

فرار یاران طارمی از شکست مقابل الاهلی عربستان

هزینه‌های میلیونی برای معرفی یک مدیر ناکام!

خلیل‌زاده: وریا غفوری جوگیر شده بود !

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

به گزارش جام جم آنلاین البرز،کامران ایمانی فولادی اعلام کرد: سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سامانه‌ای است که توسط دولت برای سهولت شهروندان به اطلاعات درخواستی طراحی و تنظیم شده است.

 وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از طریق این سامانه به ۱۳ درخواست شهروندان پاسخ داده شده که این درخواست‌ها در باره موضوع‌های مختلف از جمله بن کارت رفاهی، تعداد موتورخانه‌هایی که بهینه‌سازی‌شده، لیست اقدامات انجام شده در زمینه آیین‌نامه مدیریت سبز، وام مددکاری و آمار آموزش‌های ایمنی در مدارس از جمله درخواست‌های مطرح شده در این سامانه بوده است.

 ایمانی فولادی خاطرنشان کرد: ۱۰ درخواست نیز در سال ۱۴۰۱ از شرکت گاز استان البرز در این سامانه ثبت شده که با درخواست‌های سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۳ درخواست شهروندان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پاسخ داده شده است.

 وی مطرح کرد: سامانه پیامکی، درگاه سامد، بازرسی ملی گاز، بازرسی استانداری، اداره کل بازرسی استان، تلفن مرکز پاسخگویی به مردم و سامانه ستیران از دیگر راه‌های ارتباطی مردم با شرکت گاز استان البرز است.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود