Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-03@03:15:01 GMT

«قصه دلبری» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۵۹۲۲

«قصه دلبری» رونمایی شد

کتاب «قصه دلبری» (عاشقانه‌های زندگی شهید محمدحسین محمدخانی به روایت همسر) نوشته محمدعلی جعفری در دبیرستان دخترانه فرهنگ ۷ رونمایی شد.به گزارش بلاغ، بر اساس خبر رسیده، «قصه دلبری» روایتی از  عاشقانه‌های همسر شهید مدافع حرم، محمدحسین محمدخانی است که توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

در مراسم رونمایی این کتاب که عصر یکشنبه ۱۳ اسفند برگزار شد، خانواده و دوستان شهید و دو نفر از نویسندگان مجموعه «مدافعان حرم» روایت فتح حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره محمدعلی جعفری نویسنده این کتاب و کتاب های دیگرش بیشتر بدانیم:

کتابی که با یک‌نفس به انتها می‌رسد + عکس قهر بر سر مجلس «محمود کریمی» یا «منصور ارضی»! + عکس به همسرش گفت خاطراتم را در «نیمه پنهان ماه» منتشر کن از هیئت دانشجویی تا دفاع از حرم حضرت زینب(س) «عمار حلب» نوشته شد تا بعد از شهادت حاج عمار بیاید و ما را امام حسینی کند

در این برنامه اخباری مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح گفت دور جدید مراسم رونمایی کتاب، نشست‌های فرهنگی و جلسات نقد و بررسی ادبی در انتشارات روایت فتح، با عنوان «روایت عاشقی» با این رونمایی متفاوت کتاب در نحوه اجرا و مکان آن آغاز به کار کرده است.

اولین سخنران برنامه مدیریت دبیرستان دخترانه فرهنگ ۷، فیروزه طاهری بود. او بعد از تشکر از اقدام متفاوت انتشارات روایت فتح، به بیان جایگاه شهدا در میان دانش‌آموزان پرداخت و کل جمع و امنیت موجود در فضای آموزشی و اجتماعی را مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست.

وی افزود: امیدواریم مراسم این‌چنینی در نظام آموزشی جایگاه خود را پیدا کند.

همچنین حجت‌الاسلام صداقت از دوستان صمیمی شهید محمدخانی که نامش بارها در کتاب «قصه دلبری» ذکر شده به بیان خاطرات و ویژگی‌های وی و وجه تمایزش با دیگر دوستان‌شان  پرداخت.

او نقطه بارز شهید را «عاشقی» عنوان کرد و گفت: محمدحسین در هر عرصه‌ای که وارد می‌شد عاشقانه عمل می‌کرد و همین امر باعث شد تا روز به روز قیمتی‌تر بشود  تا جایی که پیراهن شهادت بر  قامتش نقش ببندد.

قصه دلبری

مهمان ویژه برنامه خواهر شهید بود. او با بیان خاطراتی از دوران نوجوانی و جوانی شهید، حال و هوای جمع را تغییر داد  و به پرسش‌های مجری در مورد شیوه زندگی و مشی اجتماعی شهید پاسخ داد.

سمانه خاکبازان نویسنده کتاب «شاهرگی برای حریم» (سرگذشت شهید مدافع حرم  حمیدرضا اسدالهی) یکی دیگر از مجموعه کتاب‌های مدافعان حرم نیز برای لحظاتی از عاشقی و غربت همسران و مادران شهدا گفت.

در انتهای مراسم محسن دریالعل مدیر انتشارات روایت فتح، طاهری مدیر دبیرستان دخترانه فرهنگ ۷، حجت‌الاسلام صداقت، سمانه خاکبازان نویسنده «شاهرگی برای حریم» و افروز مهدیان  نویسنده «بادیگارد» (روایت زندگی شهید مدافع حرم عبدالله باقری) به دعوت مجری برای امضای طرح جلد کتاب «قصه دلبری» به رسم یادبود به جایگاه رفتند.

در پایان مدیر انتشارات روایت فتح با اهدای  هدایایی به رسم یادبود از مهمانان برنامه تقدیر کرد.

کتاب «عمار حلب» (روایت زندگی شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی به روایت خانواده، دوستان و همرزمان) پیش‌تر توسط انتشارات روایت فتح و به قلم محمدعلی جعفری منتشر شده بود.

کد مطلب: 353932 مرجع : ایسنا 

رقابت تولیدکنندگان بومی با کالاهای بی‌کیفیت غیربومی!/بازار مبلمان زیر فشار واردات کالاهای چینی

میزان صادرات مرکبات رقمی نیست که بیان شود!/ابلاغ دیرهنگام مشوق‌های صادراتی و نارضایتی باغداران

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

با دیدن این کلیپ عشق به درخت را متوجه می‌شوید  

جای خالی اظهارات نمایندگان مازندران در مجلس درباره طرح «اعاده اموال نامشروع»

چرا رئیس جمهور موضوع رفراندوم را در ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ مطرح کرد

    «قصه دلبری» رونمایی شد ایستادگی از جبهه تا عتبات 67 نفر شهید شدند تا یک مسئول پشت میز بنشیند «عارف» عاشق زندگی بود، مشتاق شهادت محل شهادت «عماد مغنیه» واگذاری تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام به بنیاد حفظ آثار خواستار اعدام سران اصلی فتنه «پاسداران» هستیم ورود شهدای تازه تفحص شده به کشور دیدار خودمانی با خانواده شهیدِ خیابان پاسداران از طرح «مادران آسمانی» چه می‌دانید؟ اصرار برای انجام مأموریت در میدان مین علاقه گروه‌های مقاومت به یک مستشار ایرانی مادر شهید خرازی: حرف زدن بس است! شهادت یک فلسطینی در شرق خان یونس روایت خواهر شهید از آخرین دیدار با برادرش عبادت شهید هادی ذوالفقاری بر سر مزار خودش توصیه رهبر انقلاب به شهیدِ خیابان پاسداران نظر حسین دهباشی درباره «قاسم سلیمانیِ» فرهنگی که دستش بسته است! از توپ فوتبال تا توپخانه ۱۵ خرداد نیستان ۵ کتاب از احمد دهقان را منتشر کرد  

نظر حسین دهباشی درباره «قاسم سلیمانیِ» فرهنگی که دستش بسته است!

مادر شهید خرازی: حرف زدن بس است!

شجاعت‌های مثال‌زدنی یک خلبان آذری

علاقه گروه‌های مقاومت به یک مستشار ایرانی

روایت خواهر شهید از آخرین دیدار با برادرش

شهادت یک فلسطینی در شرق خان یونس

واگذاری تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام به بنیاد حفظ آثار

عبادت شهید هادی ذوالفقاری بر سر مزار خودش

حکایت دستان قطع شده یک شهید

خواستار اعدام سران اصلی فتنه «پاسداران» هستیم

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شمع محفل» نوشته محمدعلی عباسی اقدم توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود. این کتاب پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکترند» است.

کتاب «شمع محفل» در ۲۹۶ صفحه زندگی و زمانه آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی را روایت می‌کند که قریب به چهل سال در عرصه سیاست حضور مؤثر و مفیدی داشته و در بن بست‌ها و بزنگاه‌های دشوار دوران مبارزه با رژیم پهلوی نقش آفرینی و گره گشایی کرده است.

آیت الله تهرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وقت خود را در عرصه دشوار تعلیم و تربیت مصروف داشت که مهمترین آنها تربیت نیرو و انسان سازی بوده است.

کتاب «شمع محفل» پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکتند» است. پیش از این نیز کتاب «اقیانوس آرام»، «آن مرد بی نهایت»، «کرشمه ماه» و «بهشتی در این حوالی» از این مجموعه عرضه شده اند.

کد خبر 6094909 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری