Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت مدیره کانون عالی انجمن صنفی کارفرمایی گفت: تا زمانی که دولت متوجه شود که باید شرکای اجتماعی را در تصمیمات خود دخیل کند، ما در نشست‌های عالی شورای کار حضور نخواهیم یافت.به گزارش بلاغ، نشست شورای عالی کار که قرار بود امروز به دعوت وزارت کار و با هدف بررسی دستمزد سال آینده کارگران برگزار شود برای بار دوم هم برگزار نشد و نمایندگان کارگری و کارفرمایی در اعتراض به تصویب بند «ز» تبصره 7 لایحه بودجه سال 97 کل کشور مبنی بر واریز سهم درمان در تامین اجتماعی به حساب خزانه در این نشست حاضر نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کاهش سهم مواد خوراکی از سبد هزینه کارگران ویژگی‌های دستمزد سال ۹۷ کارگران

بر اساس این گزارش هفته گذشته نیز نمایندگان کارگری و کارفرمایی نشست شورای عالی کار را ترک کرده بودند.

در این باره عضو هیأت مدیره کانون عالی انجمن صنفی کارفرمایی با اشاره به اینکه در جلسه امروز شورای عالی کار حاضر نخواهیم شد، توضیح داد:‌امروز هم در جلسه شرکت نخواهیم کرد چرا که دولت به موضوع سه‌جانبه‌گرایی بی‌اعتناست.

وی افزود: تا زمانی که دولت متوجه شود که باید شرکای اجتماعی را در تصمیمات خود دخیل کند، ما در نشست‌های عالی شورای کار حضور نخواهیم یافت.این نماینده کارفرمایی گفت: دولت بندی را در لایحه بودجه سال 97 کل کشور گنجاند که در آن سهم درمان تامین اجتماعی به حساب خزانه واریز شود و این موضوع باید حل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که بالاخره تکلیف دستمزد سال 97 کارگران چه خواهد شد، گفت: ما هوای کارگران خود را داریم  و قطعا این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد و در این باره کارگران نگران نباشند.

همچنین علی خدایی عضو هیأت مدیره کانون شورای اسلامی کارگران در گفت‌وگویی کوتاه درباره حضورشان در نشست امروز شورای عالی کار، گفت:‌ما هم در نشست شرکت نمی‌کنیم.

کد مطلب: 353951 مرجع : فارس 

رقابت تولیدکنندگان بومی با کالاهای بی‌کیفیت غیربومی!/بازار مبلمان زیر فشار واردات کالاهای چینی

میزان صادرات مرکبات رقمی نیست که بیان شود!/ابلاغ دیرهنگام مشوق‌های صادراتی و نارضایتی باغداران

جشن نیکوکاری، روزی که قلک‌های مهربانی می‌شکند تا دلی نشکند

با دیدن این کلیپ عشق به درخت را متوجه می‌شوید  

جای خالی اظهارات نمایندگان مازندران در مجلس درباره طرح «اعاده اموال نامشروع»

چرا رئیس جمهور موضوع رفراندوم را در ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ مطرح کرد

    تفاهم کارگر و کارفرما بر سر یک اعتراض در شب عید کاهش سهم مواد خوراکی از سبد هزینه کارگران چرا امنیت غذایی را به بیگانگان واگذار می‌کنیم؟ شکایت از روسای فعلی و قبلی بانک مرکزی تحمیل بنگاه‌های زیان‌ده به صندوق‌های بازنشستگی بررسی عملکرد آخوندی و تأثیر آن بر رکود اقتصادی استخدام دلال تجهیزات نفتی در وزارت نفت سرگردانی شبانه ۱۴۰ مسافر در فرودگاه زاهدان چندنفر در کشور بیکارند؟ جدیدترین پیش بینی از قیمت مسکن در سال ۹۷ پاسخ به یک ادعای عجیب در خصوص نفتکش سانچی توقف پرواز‌های مستقیم آمریکا به مسکو! بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای ATR در فرانسه! دلار می‌خرم و بلافاصله می‌فروشم/ کار هر روزم است! تغییر ساعت کار بانک‌های خصوصی در ایام پایانی سال سکه در حباب جلسه امروز شورای عالی کار لغو شد رشد ۴۰۰میلیون دلاری درآمد دولت باحذف رانت ارزی پتروشیمی‌ آخرین قیمت سکه و ارز در بازار آزاد بازار سرمایه ۱۹۱ واحد افت کرد  

تأثیر افزایش ناگهانی نرخ دلار بر قیمت مسکن

گرانی طلا بدنبال ترس بازار از جنگ افروزی تجاری آمریکا

امسال نفت گران می‌شود؟

دستگاه تصفیه آب خانگی بخریم یا نه؟

زندگی۵۴۰ کارگر یک کارخانه فدای منافع ۴ زن اصلاح‌طلب

جنگ لفظی تجاری بین اروپا و آمریکا بالا گرفت

قیمت نفت سقوط کرد

ایران ۶ ماهیگیر هندی را آزاد کرد

اروپایی‌ها گیاهان دارویی ایرانی را به چند برابر قیمت به خودمان می‌فروشند

افزایش معافیت مالیاتی برای کارمندان در سال ۹۷

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد ۲۶ هزار و ۸۵۰ شغل در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های استان بوشهر نسبت به توجه به مزایای کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند در غیر این صورت اسامی آنها اعلام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصدق کشاورزی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در جزیره صنعتی صدرا ضمن تبریک این هفته به کارگران اظهار داشت: اکثریت جامعه را قشر کارگر پوشش می‌دهد و رفاه این قشر به معنای رفاه اکثریت جامعه است.

وی تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان بوشهر را 354 هزار نفر اعلام کرد و بیان کرد: کارگران کسانی هستند که چرخ اقتصاد در این استان به حرکت در می آورند، نباید این اتفاق مهم و این نقش کارگران نادیده گرفته شود.

نباید از سلامت، ایمنی و بهداشت کار کارگر غافل شویم

کشاورزی ادامه داد: نباید از سلامت، ایمنی و بهداشت کار کارگر غافل شویم، زیرا منابع انسانی سرمایه نظام است و با آسیب‌های محیط کارگری و افزایش بیماری‌های شغلی، سطح بهره‌وری کاهش پیدا خواهد و در نتیجه کارفرما متضرر می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تذکر به مدیران و کارفرمایان گفت: کارفرمایان در راستای مسئولیت اجتماعی خود قانونی و شرعی نسبت ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، مسکن کارگران، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرهنگی و ورزشی کارگران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه قانون کار و انضباط کارگاهی جای خود را دارند، تأکید کرد: کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران که فرمودند اگر کارگران حالشان خوب باشد حال جامعه خوب خواهد شد، تصریح کرد: نیمی از جمعیت استان بوشهر را قشر عزیز و زحمتکش کارگر تشکیل می‌دهند. پس ما اگر حال این قشر زحمتکش را  از لحاظ رضایتمندی خوب کنیم حال جامعه خوب خواهد شد.

ایجاد  26 هزار و 850 نفر شغل در استان بوشهر

مصدق کشاورزی گفت: در سال گذشته 26 هزار و 850 نفر شغل در استان به همت دولت مردمی آیت‌الله رئیسی که واقعاً توجه ویژه به حوزه معیشت کارگران دارد و هدایت ارزشمند استاندار انقلابی بوشهر ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه کارفرمایان باید مزایای کارگران را رعایت کنند تصریح کرد: شایسته است تمامی دستگاه‌های استان بوشهر نسبت به توجه به مزایای کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا در غیر این صورت اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

وی نقش کارگران در حرکت چرخه اقتصادی جامعه را مورد اشاره قرار داد و ایمنی و معیشت کارگران را مهم دانست و بیان کرد: کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگران را رعایت کنند.

امنیت شغلی کارگران نقش مهمی در آرامش و رفاه جامعه دارد

سردار عبدالرضا دشتی نیز گفت: اسلام نگاه بسیار ویژه‌ای نسبت به قشر کارگر دارد زیرا این قشر تاثیرگذار باعث پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان با آوردن تحریم سعی در ناامید کردن جامعه نسبت به آینده دارد تصریح کرد: علیرغم تحریم‌های مختلف دشمنان کشور توانسته است در زمینه‌‌های متعددی همچون هسته‌ای، پزشکی، تکنولوژی، عمران، کشتی‌سازی، صنایع دفاعی و نظامی و غیره دستاورد‌های بسیاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی کارگران نقش مهمی در آرامش و رفاه جامعه دارد گفت: شایسته است مسئولین ذیربط نسبت به بیمه کارگران، ایمنی کار و افزایش مهارت کارگران اهتمام بسیار ویژه داشته باشند.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت صدرا با اهدای هدیه و لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود