Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید رضا ناصری مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر پنج مرکز معاینه فنی خودرو در شیراز مشغول فعالیت هستند که تا ۲۹ اسفند از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: فعالیت این مراکز از دوم فروردین ماه آغاز خواهد شد و به جز ۱۳ فروردین در دیگر ایام تعطیلات نوروزی از ساعت هشت صبح تا ۱۷ در خدمت مراجعه کنندگان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری ادامه داد: بر این اساس، دارندگان خودرو‌های ۲ گانه سوز و بنزین سوز می‌توانند به مرکز شماره یک واقع در خیابان ساحلی شرقی جنب حوزه نظام وظیفه، مرکز شماره ۲ در بولوار امیرکبیر جنب مرکز شماره گذاری، مرکز شماره سه در بولوار امیرکبیر خیابان فاخته (ورودی کارخانه سیمان)، مرکز شماره چهار واقع در دوکوهک جنب پمپ بنزین خلیج فارس و مرکز شماره پنج در بولوار خلیج فارس جنب جایگاه نیکان مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری شیراز گفت: شهروندان و مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو می‌توانند در صورت داشتن انتقاد، شکایت یا پیشنهاد با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری شیراز یا تلفن ۳۷۳۵۴۷۷۶ دفتر ستاد معاینه فنی در شیراز تماس بگیرند.

ناصری گفت: با توجه به کمبود مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در شیراز، بر اساس مصوبات کارگروه استانی ستاد معاینه فنی در سال جاری، این ستاد از طریق مشارکت بخش خصوصی، نسبت به راه اندازی و افتتاح چهار مرکز معاینه فنی دیگر در چهار منطقه کارشناسی شده اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نظر به اهمیت موضوع تست و معاینه فنی اتوبوس‌های گازسوز و دیزلی ناوگان و سایر خودرو‌های سنگین شهرداری شیراز، زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در شهرک والفجر برای احداث مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در نظر گرفته شده که سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ر

فعالیت پنج مرکز معاینه فنی خودرو در شیراز 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل استان اردبیل هم در این نمایشگاه توانمندی های صادراتی خود را به نمایش خواهد گذاشت.
غرفه استان اردبیل در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ نمایشگاه/ میزبان بازدیدکنندگان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد