Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چهارمین شب از برنامه تلویزیونی جشنواره جام جم، با حضور جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما و دبیر بخش مسابقه جشنواره جام جم به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

بنابر این گزارش، فرزاد حسنی به عنوان مجری این برنامه هرشب بخشی را به توضیح این جشنواره می پردازد و امشب زمانی که همه منتظر اعلام مجری برنامه اختتامیه جشنواره جام جم بودند، از اجرای خود در مراسم اختتامیه گفت و به تمدید جشنواره تلویزیونی جام جم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عبدالملکی با اشاره به اجرای دو مسابقه قرآنی در شبکه قرآن گفت: شبکه قرآن و دو برنامه «اسرا» و «بشارت» برای ابداع و تولید برنامه‌ای متفاوت در اختتامیه مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند.

دبیر بخش مسابقه جشنواره جام جم با اشاره به جایگاه مسابقات تلویزیونی در جذب مخاطب گفت: در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم یکی از بخش هایی که مورد توجه مسئولان بود، مسابقات تلویزیونی است که در دو بخش استودیویی و میدانی در سه مرحله داوری می شوند و در کل ۶ جایزه به خود اختصاص می دهد. همچنین ما دو بخش ویژه برای دو مسابقه در نظر گرفته‌ایم.

عبدالملکی در ادامه با اعلام دوباره اسامی کاندیدای بخش مسابقه میدانی و استودیویی به اجرای ویژه دو مسابقه «بشارت» و «اسرا» از شبکه قرآن اشاره کرد.

همچنین درخصوص مسابقات تلویزیونی شبکه سه در ایام نوروز گفت: همیشه طیف سنین جوان خواستار مسابقات است، به همین منظور شبکه سه سیما برای ایام نوروز سه مسابقه زمانی برای خندیدن، جادوی صدا و مردان آهنین را به روی آنتن می برد. البته یک هفته از پخش برنامه زمانی برای خندیدن می گذرد و این برنامه تا ۲۵ فروردین به روی آنتن می رود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود این کتاب آسمانی به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که آیات کلام الله مجید را همخوانی کردند، ادامه داد: این برنامه پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و اجرایی شد.

این مسئول گفت: این گروه به مدت ۲ روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بنا‌های تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

خزائلی به پخش این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده که مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است