Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه سه شنبه خبرنگار ایرنا در نخستین دیدارهای گروه دوم این لیگ، شهرداری انزلی با نتیجه چهار بر سه پاس شمیرانات البرز را شکست داد، البرز زنجان با نتیجه 2 بر یک بر گسترش فولاد مشهد غلبه کرد و سپیدرود رشت با نتیجه 2 بر صفر بر مقاومت آستارا پیروز شد.
تیم مقاومت آستارا در نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر عقب افتاد و گل دوم را در دقایق پایانی از میهمان خود دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر 2 گل سپیدرود رشت را رضا عاشوری در دقایق 37 و 89 به ثمر رساند و قضاوت این دیدار بر عهده محمد معافی، حسین دامچی و علی رزاق پور، هرسه از استان مازندران بود.
تیم مقاومت آستارا فردا (چهارشنبه) در دومین بازی خود، مقابل پاس شمیرانات البرز قرار خواهد گرفت.
بازی های گروه دوم این مسابقات با شرکت تیم های مقاومت آستارا، پاس شمیرانات البرز، گسترش فولاد مشهد، سپیدرود رشت و شهرداری انزلی از 15 تا 19 اسفندماه جاری در آستارا برگزار می شود.
شهرستان آستارا حدود سه هزار و 500 ورزشکار دارد.

**اعزام کاروان دانشجویی آستارا به مناطق عملیاتی جنوب کشور
70 نفر از دانشجویان آستارا در قالب کاروان راهیان نور با بدرقه مسئولان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه مقاومت ناحیه آستارا غروب سه شنبه در آئین بدرقه این کاروان مقابل دانشگاه آزاد اسلامی آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی کشور است و در راستای تجدید بیعت با آرمان های شهدا اجرا می شود.
سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: زائران در قالب 2 اتوبوس از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه و طلائیه بازدید خواهند کرد و طی پنج روز مدت این اردو، یادواره شهدا و شب های خاطره و روایت جنگ برای زائران برگزار خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آن تحصیل می کنند.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد