Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@22:33:42 GMT

تحویل پیکر 8 قربانی پرواز تهران-یاسوج به خانواده‌

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۷۰۴۶

تحویل پیکر 8 قربانی پرواز تهران-یاسوج به خانواده‌

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، کامروز امینی گفت که سکینه کاظمی، رحمت الله صالحی پرور، محمد کبیریان، حامد مهدوی، ابراهیم جعفریان سی سخت، زهرا ایمانی‌فر، مریم عامری و محمد عیدی‌نیا اسامی هشت پیکر احراز هویت شده هستند.

وی اضافه کرد: هویت این افراد براساس نمونه‌برداری و آزمایشات ژنتیک محرز شده است و با توجه به اینکه وضعیت پیکر آنها نسبت به سایر موارد در شرایط کامل‌تری قرار داشته طبق هماهنگی با مقام قضایی استان پنجشنبه 17 اسفندماه سال جاری به خانواده‌هایشان تحویل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امینی اضافه کرد: سایر بقایای پیکرها در حال جمع‌بندی و آزمایشات تخصصی جهت احراز هویت هستند که متعاقبا اعلام و تحویل خانواده ها خواهد شد.
 

تسنیم

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین