Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا اولین بلیت‌های حضور در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان را دریافت کردند.

به گزارش مشرق، در آغاز دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دپرنس شهر پاریس میزبان رئال مادرید بود و این دیدار را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

شاگردان اونای امری دیدار رفت را در مادرید با نتیجه 3 بر یک واگذار کرده بودند و امیدوار بودند تا بتوانند در دیدار برگشت این نتیجه را جبران کنند که در نهایت این مهم رقم نخورد و در مجموع با نتیجه 5 بر 2 از رسیدن به مرحله بعد بازماندند تا حسرت پاریسی‌ها برای رسیدن به مراحل بالاتر باز هم ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریس رونالدو زننده گل اول این دیدار در دقیقه 51 بود تا باز هم عملکرد درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا را تداوم ببخشد و در هشتمین بازی متوالی برای رئال گل بزند و دوازدهمین گل فصل خود در این مسابقات را به ثمر رساند. در ادامه با اخراج وراتی در دقیقه 66 کار برای پاریسی‌ها سخت شد اما با این وجود کاوانی در دقیقه 71 بازی را به تساوی کشاند.

پاریسی‌ها با یک یار کمتر عملا حرفی برای گفتن نداشتند و در نهایت گلزنی کاسیمیرو در دقیقه 80 آب سردی بود بر پیکره اونای امری و شاگردانش، تا آن‌ها وداعی تلخ با رقابت‌های این فصل چمپیونزلیگ داشته باشند.

در دیگر دیدار برگزار شده لیورپول در آنفیلد میزبان پورتو پرتغال بود و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان کلوپ در دیدار رفت 5 بر صفر در پرتغال پیروز شده بودند و در نهایت در مجموع با همین نتیجه راهی مرحله بعد شدند تا اولین تیم انگلیسی حاضر در جمع 8 تیم برتر اروپا لقب بگیرند.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد