Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس هفته های تلخ گذشته را فراموش کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در هفته سوم دو تیم پرسولیس و الوصل به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر ۰ پرسپولیس به پایان رسید.

واکنش های توییتری پیرامون این بازی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد:

mr.far.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

far

میگه الوصل تو بحرانی ترین وضعش بود کلا همه حریفای پرسپولیس تو بدترین وضعشونن اونیم ک الهلالو با اون همه مصدوم ب لطف گل ب خودی برد منم

رستا

همش منتظر بودم داور بازی پرسپولیس‌-الوصل نقابشو برداره و محسن ترکی ظاهر بشه://

HM omran‏

ده دیقه ای آخر بازی که هم ربیع خواه هم ماهینی و هم احمدزاده بیرون بودن، مکارم اون دقایق رو واسه پرسپولیسی ها حرام اعلام کرد.

ممدصالح‏

زمان سلطان تماشاچیا داد میزدن سراج ولی پایان رافت بازی میکرد یا همگی مخالف بازی همزمان تارتار و استیلی بودیم اما سلطان کار خودشو میکرد کلی هم جام گرفت منم انتقاد دارم ولی بی احترامی در شان ما و پرسپولیس نیست

آپا

مسلمان سه فصل پیش بعنوان یه بازیکن غیر اصلی و سوخته به پرسپولیس‎ اضافه شد اما بعد از شش هفت هفته اونقدر توی تمرینات خوب بود تا اومد و‌ نفره شماره یک پرسپولیس شد اما از اواخر پارسال و در ادامه امسال افت کرد و نیمکت نشین شد پس اگه برانکو میخواست لج کنه همون فصل اول لج میکرد نه الان

رامتین

هوادارای تیمی که داور یه پنالتی ۱۰۰ درصد برای حریفش نگرفت تو دربی دارن در مورد داوریه بازی پرسپولیس الوصل حرف میزنن ، چجوری انقدر پررو هستید ناموسا ؟

محمد امین ناصری

یک ربیع خواه خوب ربیع خواه نیمکت نشینه.

سیندرلا تاجی

آقا چیشد الان من گیج شدم، این الوصل رو نسف قارشی که سه تا از پرسپولیس خورد، یک هیچ برد، این پرسپولیسم السدی که امروز از نسف یکی خورد سه یک برده، من گیج شدم پرسپولیس با این حساب چندچندبرده؟!

حمیدرضا مرادی

آقای سیانکی مجری استودیو فوتبال پرسپولیس _ الوصل ،بین دو نیمه و هم آخر بازی چند بار تشکر کردن از همکارشون جواد خیابانی به خاطر گزارش زیباشون. متوجه نشدم مسخره اش می کرد یا سفارش کرده بودن تعریفش کنه

رضا افشار

میگم علیپور پنالتی زد و پرسپولیس‎ برد خاطره ای واسه کسی زنده نشد

یولداش

درسته تو آسیا همه استقلال رو میشناسن،ولی واس داورای آسیایی پرسپولیس محبوب تره

ami__ri

اونی که میگفت صلوات بفرستین پرسپولیس آبروریزی نکنه برین بهش از خمیر دندون های کریم باقری بدین الان به دردش میخوره

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!