Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@13:42:33 GMT

طرح ترافیک جدید در فرمانداری تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۸۰۵۶

محمد قانبیلی  از تصویب طرح جدید ترافیک در فرمانداری خبر داد و گفت:‌این طرح از ۱۵ فروردین اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح جدید و مصوباتش به تأیید فرمانداری رسید گفت: شورای اسلامی شهر تهران مواردی که هیأت تطبیق در نظر داشت را لحاظ کرد.

به گفته قانبیلی طرح ترافیک جدید با اصلاحات برای اجر به شهرداری ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیأت تطبیق مصوبات شورای شهر با بیان اینکه طرح مصوب و اجرایی می‌شود گفت: شهرداری مکلف به اجرای آن است، اما زمانش در دست آنهاست و به شهرداری برمی‌گردد.

وی تأکید کرد: شهرداری اگر امکانات را داشته باشد از ۱۵ فروردین می‌تواند این طرح را اجرا کند، اما در صورتی که زیرساخت‌ها آماده نباشد بستگی به نظر خود شهرداری دارد.

عضو هیأت تطبیق مصوبات شورای شهر ادامه داد: از ۵ موردی که هیئت ایراد گرفته بود، سه مورد را اصلاح کرده بودند و روی دو مورد دیگر اصرار نکردند.

قانبیلی در خصوص الباقی ایردات هیئت تطبیق، گفت: به نظر می‌رسید، می‌خواهند روی دو مورد باقی در مصوبه خود اصرار کنند، اما از آنجایی که در متن نیاورده بودند، این طور تلقی می‌شود که نظر هیئت تطبیق را پذیرفته‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند

 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییری نخواهد داشت
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران
  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج