Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آزاد عضو هیئت امنای مجمع خیرین سلامت کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت در راستای رفع کمبودها و نیازهای فضاهای آموزشی و بیمارستانی وارد عمل شده و تا به امروز اقدامات موثری انجام داده است.

وی ادامه داد: خیرین سلامت در گام اول قصد داشتند، تجهیزات و ابزارهای بیمارستانی  را به روز  کنند که زمان شروع کار و در مرحله اجرا  اقدام به ساخت ساختمان‌هایی برای اسکان همراهان بیماران کردند؛ خیرین به دنبال بازسازی بیمارستان های فرسوده و افزایش تعداد تخت های بیمارستانی بودند که خوشبختانه تا به امروز در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب با اشاره به اینکه خیرین سلامت ساختمان های مختلفی در بیمارستان های امام خمینی (ره)، شریعتی و شهدای تجریش برای اسکان همراهان بیمار احداث کرده اند، گفت: این فضاها دارای سوئیت های مجهزی بوده و  همه وسایل و امکانات زندگی در آنها وجود دارد، همچنین  خیرین سلامت اتاق های عمل و بخش های بیمارستان های مختلف را تجهیز و ملزومات پزشکی را به روز کرده‌اند.

آزاد تاکید کرد: ساخت همراه سرای بیمار به این دلیل بود که متاسفانه همراهان  به دلیل وضعیت معیشتی مجبور بودند شبها در فضای سبز و یا پیاده راه های اطراف  اسکان کنند که این مسئله برای وجه بیمارستان ها مناسب نیست؛ خیرین حوزه سلامت حدود پنج هزار میلیارد تومان به این حوزه کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به ساماندهی مجمع خیرین در استان های کشور  یاد آور شد:  انجام بسیاری از اقداماتی که به وسیله خیرین سلامت صورت گرفته است، با بودجه دولتی محقق نمی‌شد به طوری که بسیاری از مسئولان ذیربط به این مسئله اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/

ساماندهی مجمع خیرین در استان های کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری