Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سیدحسین حسینی دروازه بان جوان استقلال با وجود عملکرد خوبی که در دیدار برابر العین داشت، اما نتوانست مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

به گزارش وب سایت نود، حسین حسینی در دیدار برابر العین امارات یک ضربه پنالتی حریف را مهار کرد اما در این بازی دو گل خورد تا در سومین بازی متوالی اش در تمامی رقابتها نتواند کلین شیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی که چندی پیش رکورد تاریخی در بسته نگه داشتن دروازه تیمش در تمامی ادوار رقابت های باشگاهی ایران را به نام خود ثبت کرد، در چند هفته اخیر نتوانست این روند فوق العاده را ادامه دهد. سیدحسین حسینی در 6 بازی آخر خود در تمامی رقابتها تنها یک کلین شیت داشت و 8 گل دریافت کرد. وی در لیگ برتر برابر تیم های سایپا، ذوب آهن، سپیدرود و فولاد خوزستان به میدان رفت و 4 گل خورد. در لیگ قهرمانان آسیا هم حسینی در دو بازی برابر العین و الریان بازی کرد و 4 بار دروازه اش باز شد تا آمار گل های خورده او در این 6 بازی به 8 برسد.

حسینی در مقایسه با آمار خودش در چند ماه گذشته و همچنین با سیدمهدی رحمتی عملکرد ضعیف تری داشته است؛ وی از ابتدای فصل تا هفته 18 لیگ برتر، 14 بار برای استقلال به میدان رفت (13 بازی لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی) و 6 گل دریافت کرد و 9 کلین شیت داشت.

از سوی دیگر، مهدی رحمتی که در ابتدای فصل 5 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در جام حذفی به میدان رفت، 5 گل خورده و 3 کلین شیت داشت. اما سیدمهدی رحمتی در 5 بازی آخر خود عملکرد بسیار موفقی به نمایش گذاشت و یک گل خورده و 4 کلین شیت داشت. رحمتی در لیگ برتر برابر پدیده مشهد، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس، در جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان و در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال عربستان بازی کرد.

 

2081 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است

بارسلونا که به دنبال جذب یک بازیکن پست ۶ می‌گردد، این فرصت را دارد تا مارکو وراتی را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی که در حال حاضر برای العربی قطر توپ می‌زند، خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده و دوست دارد برای این تیم به میدان برود. وراتی ۳۱ ساله در سال‌های قبل بارها به بارسلونا نزدیک شده بود اما مخالفت سران پاری سن ژرمن در کنار برخی عوامل دیگر، باعث شدند این انتقال هرگز رخ ندهد. هافبک ایتالیایی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد همیشه رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر داشته است.

مارکو وراتی: لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته‌ام تردید بارسلونا در مورد وراتی

با وجود علاقه خود بازیکن به حضور در بارسلونا، سران باشگاه نسبت به مهارت‌های وراتی دچار شک و تردید شده‌اند، چرا که معتقدند بازی در لیگ قطر، وراتی را از سطح اول فوتبال دنیا دور کرده و ممکن است این هافبک ایتالیایی، دیگر نتواند به مانند دوران حضورش در پاری سن ژرمن درخشان ظاهر شود. وراتی ۳۱ ساله تا سال ۲۰۲۵ با العربی قرارداد دارد و در فصل جاری موفق به ثبت آمار ۷ پاس گل در 17 بازی برای تیمش شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)