Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال در راستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، محمود گل محمدی امروز ( 16 اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسکن به عنوان خدمتی موثر و پایدار است و برطرف کردن مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد یکی از راه‌های توانمندسازی و خودکفایی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه در بودجه امسال رویکرد موثر و مشارکت پذیری و توسعه گرا گام‌های بلندی برای توسعه کمی و کیفی خدمات مسکن نیازمندان برداشته ایم، افزود: امسال 115 واحد مسکن روستایی برای مددجویان احداث شده است و سقف تسهیلات بهسازی و‌ مقاوم‌ سازی برای بازسازی واحد‌های روستایی 180 تا 200 میلیون ریال است.

 

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 800 خانوار مددجوی شهری اجاره نشین داریم، گفت: از این تعداد 370 خانوار واجد شرایط ساخت مسکن شناخته شدند که با همکاری استانداری و راه و شهرسازی زمین های در قالب مکسن مهر برای آنان دریافت شده و در مدت سه ساله این واحدها برای مددجواین ساخته خواهد شد.

 

گل محمدی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 85 مسکن شهری نیز برای مددجویان کمیته امداد استان احداث شده است.

 

وی با بیان اینکه در حوزه تعمیرات مسکن مددجویان یک هزار و 166 واحد انجام شده، ادامه داد: همچنین تعمیرات مسکن 91 واحد نیز در مناطق محروم انجام شده است.

 

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان جنوبی از تامین مسکن مهاجرین معکوس خبر داد و تصریح کرد: کمیته امداد آمادگی دارد تا در صورت خواست مددجویان برای مهاجرت معکوس از سوی شهرها به روستاها با سرانه 25 میلیون تومان کمک بلاعوض مسکن آنها در روستا را تامین کند که تاکنون در استان این مهم برای سه نفر از مددجویان اجرا شده است.

 

گل محمدی بیان کرد: امسال در بحث نیمه تمام روستایی و شهری 13 واحد مسکن تکمیل و تحویل مددجویان شده است.

 

به گفته وی در مجموع امسال یکهزار و 591 فعالیت عمرانی تاکنون انجام شده و اعتبار بالغ بر 86 میلیارد و 521 میلیون ریال هزینه شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

علیرضا انجلاسی در این باره اظهار کرد: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است.

وی ضمن تشریح سرانه‌های پرداختی مستمری، گفت: براین اساس خانوار‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درخصوص زمان واریز مستمری‌ها نیز توضیح داد: براساس جز ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌ماه مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود این درحالیست که پیش از این و طی سنوات گذشته این اقدام توسط سازمان بهزیستی صورت می‌گرفت.

منبع: ایسنا

tags # بهزیستی ، کمیته امداد سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز