Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - دوره آموزشی دانش افزایی داوری فوتسال بانوان استان یزد سه شنبه شب با حضور حدود 20نفر در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی زیر نظر ولی الله رضایی از مدرسان کمیته داوران هیات فوتبال استان یزد با قوانین 17 گانه داوری رشته فوتسال آشنا شدند.
رییس کمیته داوران هیات فوتبال استان گفت: ارائه آموزش های نظری و عملی به داوران فوتبال و فوتسال به خصوص برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود میرجلیلی افزود: برای قضاوت درست داوران در برگزاری مسابقات فوتسال به افرد مجرب و آشنا به آخرین قوانین علم داوری نیاز است که دوره های دانش افزایی برگزار می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون 20 زن و حدود 60 مرد به عنوان داور فعال در برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال استان همکاری دارند که جوان گرایی محور برنامه هاست.
استان یزد 22 تیم در لیگ های کشوری و 70 تیم در لیگ های درون استانی دارد.
این استان با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت، 45هیات ورزشی و 65هزار ورزشکار بیمه شده سازماندهی شده دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد

صمد نوتاش افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

او با بیان اینکه بازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اظهار کرد: در این لیگ در مجموع ۶۶ بازی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان در شهرستان مشگین شهر، در پایان تیم فوتسال ساوالان اردبیل قهرمان این دوره از مسابقات شد.

اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتسال کیهان یاشیل مغان پارس آباد نیز نایب قهرمان شد.

نوتاش ادامه داد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و امسال نیز مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی به طور منظم و مرتب در استان برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در قالب "جام صفوی" در اردبیل در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری این مسابقات بین المللی هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان