Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@09:03:15 GMT

ثمره اصلی موسسات مردم نهاد وحدت بین شیعه و سنی است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۸۵۴۵

ثمره اصلی موسسات مردم نهاد وحدت بین شیعه و سنی است

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در نشست با موسسات مردم نهاد افزود: متاسفانه فعالیت‌های فردی در کشور ما بسیار خوب است، اما فعالیت‌های جمعی ما قابل قبول نیست و باید در این زمینه تلاش کنیم تا فعالیت‌های جمعی خود را نیز بهبود ببخشیم.

وی یکی از ویژگی‌های سازمان‌های مردم نهاد را شریک شدن در درد‌ها و مشکلات مردم محروم و قدم برداشتن برای رفع مشکلات آن‌ها بدون مزد و پاداش و با تکیه بر توانایی هایشان برشمرد و گفت: هیچ نهاد و سازمانی موفق‌تر از نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف به کمک محرومان جامعه نشتافته و برای رفع درد و مشکلات آن‌ها قدم بر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمانی با تاکید بر این مطلب که سمن‌ها نیز می‌توانند با تقویت روحیه وحدت و تقریب در این مسیر قدم‌های موفق تری بردارنداظهارداشت:اکثر کار‌های جمعی از جمله فعالیت‌های اقتصادی، همراهی با سمن‌ها وسازمان‌های حمایتی مردم نهاد به این علت دچار مشکل میشوند که ما متاسفانه روح فعالیت جمعی و مدیریت تبلیغی خوبی نداریم.
نماینده، ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: وجود موفقیت‌ها در سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد به علت اشنایی و شناخت کامل نسبت به کار جمعی است که این اشنای باید در این ساز مان‌ها ودیگر سازمان‌ها تقویت شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد

رسانه روسی خبر داده الجزایر خواستار برگزاری شنست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره کشف گورهای جمعی در غزه شده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه می‌گوید الجزایر در پی کشف گورهای جمعی در غزه، خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز سه‌شنبه شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روز شنبه خبر داده الجزایر به‌عنوان عضو غیردائم شورای امنیت، خواستار برگزاری این نشست پشت درهای بسته است.

مقامات فلسطینی اعلام کرده‌اند بیش از ۳۰۰ جسد از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و مجروح در گورهای جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در خان‌یونس، دومین شهر بزرگ غزه و مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه پیدا شده است.

پیش از این «واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل گفته بود روسیه خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل برای محاکمه عاملان ایجاد گورهای جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است