Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، آیت‌الله نمازی روز گذشته در پایان درس خارج فقه و اصول برنامه مبتذل در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را محکوم و خواستار برخورد قانونی با مسببین آن شد.

وی با تأکید بر جلوگیری از تکرار چنین حرکاتی از سوی مسئولان به رؤسای دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها توصیه کرد تا جوانان را ارشاد کنند و آن‌ها را از ورود به مسائل ضد اخلاقی دور کنند چرا که جوانان و دانشجویان سرمایه‌های ملی هستند و در آینده باید کشور را اداره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده، ولی فقیه در کاشان برنامه مبتذل در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را ساختارشکنانه و هتک حرمت ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: صبر و تحمل مردم و خانواده شهدا حدی دارد.

وی اجرای برنامه طنز در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را حرکت خلاف اخلاق و ساختارشکنانه خواند و افزود: اجرای چنین برنامه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی کاشان سبب هتک حرمت ارزش‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف مردم کاشان شد.

نمازی با تأکید بر اینکه بر پیشگیری از تکرار چنین رفتار‌هایی در کاشان گفت: در کشوری که هر روز شاهد تشییع تعدادی از شهدای مدافع حرم هستیم انجام حرکت‌های ساختارشکنانه آن هم در کاشان و در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به انجام سنت تدفین شهدای گمنام در دانشگاه‌های کشور عنوان کرد: پیام شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه‌ها برای اساتید و دانشجویان و مدیران دانشگاه پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر است چرا که انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر عامل پاسداری از ارزش‌ها است.

نمازی با تأکید براینکه اکثریت دانشجویان ما انقلابی و متعهد هستند اظهار داشت: دلیل انقلابی بودن و متعهد بودن دانشجویان برگزاری مراسم با شکوه و با عظمت دانشجویی اعتکاف دانشگاه‌های کاشان در سال‌های گذشته و یا حضور دانشجویان در حج عمره و کاروان‌های راهیان نور است.

وی ادامه داد: اکثریت دانشجویان دانشگاه‌ها متعهد هستند، اما اجرای طنز خلاف اخلاقی و ساختارشکنانه بر خلاف برنامه‌های مذهبی است که در دانشگاه برگزار شده است و معتقد هستیم مسئولان و اساتید دانشگاه نیز این نوع حرکت‌های خلاف شرع و غیراخلاقی را تأیید نمی‌کنند.

نماینده، ولی فقیه درکاشان ابراز داشت: پذیرفتنی نیست جوانان کشور‌های اسلامی در عراق، سوریه، بحرین، فلسطین و یمن در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها مبارزه کنند و به شهادت برسند، اما در ایران آن هم دانشگاهی که به نام دارالمومنین کاشان مزین است شاهد چنین حرکاتی باشد.

عضو مجلس خبرگان در کاشان گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه واجب و علت بقای اسلام است و فلسفه قیام عاشورا و کربلا دفاع از ارزش‌ها است و امروز هزاران شهید هزینه دفاع اسلام در ۴۰ سال گذشته است، بنابراین در چنین شرایطی انجام حرکات ساختارشکنانه از سوی تعدادی جوان در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نماینده، ولی فقیه در کاشان ضمن ابراز امیدواری برخورد قانونی مسئولان با برگزارکنندگان و متخلفین این برنامه بر جلوگیری از تکرار چنین برنامه‌هایی در کاشان تأکید کرد و متذکر شد: در صورت تکرار چنین برنامه‌هایی در کاشان و لبریز شدن صبر و تحمل متدینین و خانواده شهدا از فرمان آتش به اختیار رهبرمعظم انقلاب استفاده می‌شود.

طلاب حوزه‌های علمیه کاشان نیز با امضای طوماری اجرای این برنامه را در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را محکوم کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران