Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@12:33:34 GMT

بازگشت «مردان آهنین» به آنتن شبکه سه

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۸۹۵۴

بازگشت «مردان آهنین» به آنتن شبکه سه

به گزارش جهان نيوز، چهارمین شب از برنامه تلویزیونی جشنواره جام جم، با حضور جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما و دبیر بخش مسابقه جشنواره جام جم به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

بنابر این گزارش، فرزاد حسنی به عنوان مجری این برنامه هر شب در بخشی از برنامه  به توضیح درباره جشنواره می پردازد و امشب زمانی که همه منتظر اعلام مجری برنامه اختتامیه جشنواره جام جم بودند، از احتمال اجرای خود در مراسم اختتامیه گفت و به تمدید جشنواره تلویزیونی جام جم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین عبدالملکی با اشاره به اجرای دو مسابقه قرآنی در شبکه قرآن گفت: شبکه قرآن و دو برنامه «اسرا» و «بشارت» برای ابداع و تولید برنامه‌ای متفاوت در اختتامیه جشنواره مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند.

دبیر بخش مسابقه جشنواره جام جم با اشاره به جایگاه مسابقات تلویزیونی در جذب مخاطب گفت: در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم یکی از بخش هایی که مورد توجه مسئولان بود، مسابقات تلویزیونی است که در دو بخش استودیویی و میدانی در سه مرحله داوری می شوند و در کل ۶ جایزه به خود اختصاص می دهد. همچنین ما دو بخش ویژه برای دو مسابقه در نظر گرفته‌ایم.

عبدالملکی در ادامه با اعلام دوباره اسامی کاندیدای بخش مسابقه میدانی و استودیویی به اجرای ویژه دو مسابقه «بشارت» و «اسرا» از شبکه قرآن اشاره کرد.

وی همچنین درخصوص مسابقات تلویزیونی شبکه سه در ایام نوروز گفت: همیشه طیف سنین جوان خواستار مسابقات است. به همین منظور شبکه سه سیما برای ایام نوروز سه مسابقه «زمانی برای خندیدن»، «جادوی صدا» و «مردان آهنین» را به روی آنتن می برد. البته یک هفته از پخش برنامه «زمانی برای خندیدن» می گذرد و این برنامه تا ۲۵ فروردین به روی آنتن می رود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی