Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@14:56:04 GMT

بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی ارائه دهید

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۸۹۹۴

بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی ارائه دهید

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس"؛ جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر میهمانان نوروزی شهرستان به ریاست احمد پویافر در محل سالن کنفرانس این فرمانداری تشکیل گردید.

وی در شروع جلسه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: از ظرفیت میزبانی باید به نحو احسن استفاده کرد و با توجه به آداب و رسوم ایرانی و اسلامی انتظار می‌رود بهترین خدمات به مهمانانی که وارد استان هرمزگان و شهر بندرعباس می‌شوند ارائه داده شود تا آسودگی خاطر آنان فراهم گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر میهمانان نوروزی شهرستان بندرعباس همچنین با بیان این مطلب که شهرستان بندرعباس دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است، افزود: در راستای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان بندرعباس می توان با شناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز زمینه جذب گردشگران را فراهم نمود.

 پویافر یادآور شد: در ایام نوروز و همچنین ایام باقی مانده به نوروز، نظارت بر بازار باید مستمر ادامه داشته باشد و اجازه گران‌فروشی و افزایش قیمت‌ها داده نشود.

فرماندار بندرعباس در پایان تصریح کرد: نظافت و اصلاح مبلمان شهری، استقرار اکیپ‌های امداد و نجات، بهداشت و درمان، نصب بنر راهنمای مسافران نوروزی در جاده‌ها، ایمن‌سازی راه‌ها، استقرار اکیپ راهنمایان مسافران نوروزی، تامین روشنایی پارک و معابر باید در دستور کار ستاد خدمات سفر شهرستان قرار گیرد تا بتوانید بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی ارائه دهید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

ایسنا/کردستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) خبر داد.

منصور مهرزاد در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو ۲۰۲۴) اظهار کرد: در این نمایشگاه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در صنعت گردشگری کردستان وجود دارد، شرایط بسیار مساعدی برای معرفی و سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شده است.

وی از معرفی و ارائه بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: سرمایه‌گذار در صورت تمایل می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کند.

مهرزاد عنوان کرد: مراکز گردشگری سلامت دگایران، قشلاق و گریزه، کمپ گردشگری سورین، سد سورال و بلوار ساحلی، اقامتگاه‌های سنتی منزل خان احمدی، نصرت نصرتی، ملایی، نصرت نوری و احمدی، مراکز تفریحی و سرگرمی گردشگری پارک معلم، سد وحدت، زریوار، قطار تفریحی، عمارت مردوخ و پارک نیشتمان، دهکده سلامت قشلاق ١، ٢ و ٣، محوطه‌های گردشگری کوه نسار بیجار، پارک نوروز، کمپ بابوس و سفره‌خانه‌های سنتی کسوت‌آرا و حمام قصلان از جمله بسته‌های ارائه شده در این رویداد بین‌المللی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: به‌منظور توسعه صنعت گردشگری کردستان، با تمام توان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان استقبال و حمایت خواهیم کرد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) تا ١٢ اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور سه هزار تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور جهان به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس