Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:52:14 GMT

تکمیل طرح کمربند سبز شمالی اراک با جدیت دنبال می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۹۱۲۶

تکمیل طرح کمربند سبز شمالی اراک با جدیت دنبال می شود

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: تکمیل طرح کمربند سبز شمالی اراک به عنوان یکی از راهبردهای توسعه سرانه فضای سبز با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده روز چهارشنبه در آیین درختکاری در پارک بانوان اراک افزود: ایجاد فضای سبز و غرس 70 هزار نهال در منطقه سیبک اراک در امتداد توسعه کمربند سبز اراک است و در آینده ای نزدیک کمربندی شمالی اراک تا سیبک درختکاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: درختکاری و ایجاد فضای سبز راه حلی منطقی و در دسترس برای کنترل آلودگی هوای اراک است که همه دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.
استاندار مرکزی گفت: مجموعه پارک بانوان نیز یکی از نیازهای اصلی کلانشهر است که با تمام تجهیزات تا ماه های آتی تکمیل می شود.
وی افزود: در صورتی که مدیران شهری شهرستان های مختلف نسبت به ساخت پارک بانوان اقدام کنند، استانداری نیز حمایت های لازم را در دستور کار قرار می دهد.
پارک بانوان اراک با حدود ۹۵ هزار مترمربع مساحت دارای پیست دوچرخه‌ سواری، مسیر پیاده‌روی، استخر، زمین بدمینتون، سالن چندمنظوره، زمین فوتبال، فضای سبز، گلخانه، نمایشگاه صنایع‌دستی و سایر امکانات تفریحی و ورزشی است.
استان مرکزی با 29 هزار و ۵۳۰ کیلومتر مربع وسعت، حدود یک و ۸۲ صدم درصد از مساحت کشور را به خود اختصاص داده که 70 درصد آن را عرصه های منابع طبیعی تشکیل می دهند.
3017/6991/3075

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نرجس نیازمند بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم گفت: کمیسیون زنان و خانواده در اردیبهشت ماه سال گذشته و به دنبال مطالبات بانوان قمی در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شد.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم افزود: در ابتدای دوره فعالیت شورای شهر قم در دوره ششم کارگروهی مباحث مربوط به زنان و بانوان را دنبال می کرد و موضوعات متناسب با این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت، حمایت از مشاغل خانگی در راستای تقویت اقتصاد خانوارها و همچنین حمایت از محافل قرآنی بانوان در راستای تقویت تربیت دینی از اولویت های کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم بوده است.

نیازمند ادامه داد: ۱۳ بوستان در سطح شهر قم به منظور برپایی بازارچه هایی برای حمایت از تولیدات خانگی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تقویت امر ورزش بانوان از مطالبات خانم ها بوده که در این راستا در برخی از بوستان ها ورزش صبحگاهی راه اندازی شد و به دنبال گسترش ورزش همگانی در سطح شهر قم هستیم.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه امسال در شهر قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088185

دیگر خبرها

  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود