Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:20:45 GMT

کارایی و قانون گرایی مبنای انتصابات است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۶۹۳۹۰

کارایی و قانون گرایی مبنای انتصابات است

مهاباد- ایرنا- دبیرکل حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی گفت: کارآیی، دانش و قانون گرایی مبنای انتصابات است و مذهب و قومیت در این خصوص مطرح نیست.

'محسن باقرزاده' شامگاه سه شنبه در جلسه شورای حزب تدبیر و توسعه مهاباد اظهار کرد: راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور حرکت مسئولان برای ایجاد یک رفاه ملی در جامعه است و رویکرد دولت باید چنین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم و تقویت بنیه مالی خانواده ها، افزود: تلاش برای بهبود جامعه از خانواده آغاز می شود و این مهم بدون توجه به رفاه عمومی امکان پذیر نیست.
باقرزاده با بیان اینکه مردم با مشکلات زیادی از جمله بیکاری و گرانی روبرو هستند، اظهار کرد: دولت باید در زمینه هایی که برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه مفید و موثر است، سرمایه گذاری کند.
باقرزاده با اشاره به اینکه حزب تدبیر و توسعه با افزایش هرگونه قیمت کالا و خدمات در سال آینده مخالف است، گفت: گرانی با وجود مشکلات معیشتی مردم با منافع ملی و رفاه اجتماعی عموم مردم در تناقض است.
دبیرکل حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید بیش از پیش بودجه خود را صرف رفاه عمومی مردم کند، گفت: باید با هرگونه اختلاس و استفاده شخصی از اموال بیت المال مقابله شود.
باقرزاده همچنین با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری باید الگوی مسئولان در مسائل مختلف به خصوص بهبود معیشت مردم باشد، ادامه داد: عملیاتی کردن شعارهای رهبری در ابتدای هر سال باید به طور کامل در دستور کار دولت ها قرار گیرد.
باقر زاده همچنین اظهار کرد: مبنای حمایت حزب از افراد کارایی، دانش و قانون گرایی بوده و ارزش گذاری به افراد با مذهب و قومیت نیست.
وی با اشاره به شرایط خاص منطقه آذربایجان غربی، گفت: منافع ایران متعلق به همه ایرانیان بوده و استفاده از واژه های تفرقه افکنانه قومیتی توطئه سیاست های استکبار جهانی است.
باقرزاده همچنین به فعالیت‌های این حزب در ایام انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: حزب تدبیر و توسعه در انتخابات ریاست جمهوری در 764 شهرستان، روستا، ایلات و عشایر در تمام استان ها و در ستادهایی که با عنوان ستاد مردمی تشکیل داده بود، حمایت از دکتر روحانی را هدف فعالیت های انتخاباتی خود قرار داد.
به گزارش ایرنا جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با رویکرد اعتدال گرایانه متشکل از چند حزب قانونی و دارای مجوز فعالیت از کمیسیون ماده 10 احزاب کشور راه اندازی شده است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/3072

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقرزاده پیش از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان برتر خراسان شمالی که در سالن همایش‌های بانک ملی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تجلی ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی ممکن است و تقویت مدرسه با محوریت معلم امکان‌پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تقویت معلمین ارتباط مستقیم با مدرسه دارد تصریح کرد: جامعه منسجم و قوی در سایه‌سار معلمین باسواد و فهیم شکل می‌گیرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تقویت معلمین صرفاً در شعار محقق نمی‌شود و دولت سیزدهم در راستای توانمندسازی این قشر فرهیخته و زحمت‌کش گام برداشته است.

باقرزاده گفت: معلمان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند و کشور جز با رشد و تقویت جایگاه معلمین به سمت توسعه نمی‌رود.

کد خبر 6097265

دیگر خبرها

  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی