Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،دکتر غلامعلی جاودان، معاون بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان هرمزگان از اجرای صد در صدی مرحله نخست طرح واکسیناسیون فلج اطفال در استان خبر داد و گفت: در این طرح، بیش از 217 هزار و 782 کودک زیر 5 سال در استان هرمزگان واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرحله از واکسیناسیون در سطح استان از 437 هزار و 668 خانوار با جمعیت هدف کودکان زیر 5 سال (متولدین 4 اسفند 1391 به بعد) بازدید شد که در نهایت به بیش از 217 هزار و 782 کودک زیر 5 سال واکسن خورانده شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در همین راستا طی بازدید از 17 هزار و 133 خانوار غیر ایرانی، 11 هزار و 247 نفر کودک زیر 5 سال واکسینه شدند.

دکتر غلامعلی جاودان افزود: در این طرح، بیش از 3 هزار و 750 نفر پرسنل بهداشتی و داوطلب در قالب یک هزار و 798 تیم دو نفره حضور داشتند که از این تعداد، یک هزار و 311 نفر داوطلب سلامت در مرحله نخست طرح واکسیناسیون مشارکت کردند.

انتهای پیام/ف

واکسینه شدن کودکان هرمزگانی علیه فلج اطفال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان