Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت روز درختکاری، بیش از 500 اصله نهال درخت صنوبر به همت شهرداری و منابع طبیعی نکا در مسکن مهر این شهرستان با حضور مسئولان و جمعی از دانش‌آموزان غرس شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیک نکا، به مناسبت روز درختکاری، بیش از 500 اصله نهال درخت صنوبر به همت شهرداری و منابع طبیعی نکا در مسکن مهر این شهرستان با حضور مسئولان و جمعی از دانش‌آموزان غرس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تصاویر این مراسم قابل مشاهده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، به مناسبت سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار، جمعی از دانش آموزان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر باهمراهی با حضور در شهرداری رامسر از تلاش‌های  شهردار رامسر و همکارانشان قدردانی کردند.

رحمت الله حسینعلی ثانی مدیر آموزش و پرورش رامسر در این دیدار گفت: این دانش آموزان به نمایندگی از ۱۴ هزار دانش آمور و نوآموز رامسری حضور یافتند تا مراتب قدرشناسی خودشان را بابت خدمات به مردم اعلام نمایند.

وی اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین آموزش و پرورش و شهرداری رامسر حکایت از اهمیت توجه به کودکان و نسل آینده ساز و رویکرد یک برنامه ریزی بلند مدت و خردمندانه می‌باشد.

وی تصریح نمود: با اقدامات شهردار و مجموعه شهرداری، شهر کاملا دگرگون شده است و این تحول درحوزه‌های زیرساختی و حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی مشهود است و رامسر جزو شهردوستدار کودک در سطح کشور است.

شهردار رامسر نیز در این دیدارگفت:باهمکاری آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر کتاب شهردردستان من تهیه و دربین ۵ هزاردانش آموز مقطع ابتدایی توزیع می‌گردد و این کتاب بطور نمادین تقدیم جمعی از دانش آموزان دبستان شهید قربانی شد.

علی امینی شاد افزود: تمرین فرهنگ زندگی شهری بارویکردشهر دوستدار کودک و شهر هوشمند آغاز شده است.

وی گفت:زندگی درعصر تکنولوژی و ارتباطات با زندگی در گذشته تفاوت‌های چشمگیری داشته و باید فرهنگ سازی و حفظ اصالت فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

شایان ذکر است در پیک الگوی شهروندی که جزو شهر‌هایی است که برای اولین بار درکشور این کتاب ارزشمند به چاپ رسیده مباحثی، چون پسماند و بازیافت، ترافیک و حمل و نقل، اخلاق شهروندی، خدمات ایمنی و آتش نشانی، زیبا سازی ومنظر شهری، فضای سبز و محیط زیست، فرهنگ آپارتمان نشینی، قصه تالاب‌ها باتوجه به عضویت ۹۰ درصد کشور‌های جهان در کنوانسیون بین المللی تالاب‌ها وجود دارد

دیگر خبرها

  • برترین های کنکور و مدال آوران کونگ فو در آبدان تجلیل شدند
  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت
  • آغاز ساخت چهار مدرسه در خنداب
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • کاشت نهال در محل خانه محیط زیست شهرستان خرامه
  • کاشت ۵۰۰ اصله نهال در مسیر گلزار شهدای گمنام شهرستان خواف
  • غرس ۱۲۰۰۰ اصله نهال در پویش مردمی کاشت نهال در شهرستان رودبار
  • اجرای طرح مردمی «از بذر تا نهال» در آستارا