Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال شهید حججی گفت: همسر شهید حججی نظرات و گفت و گوهایی دارند که باید به آن ها توجه و وارد متن شود. همچنین جلب نظر برخی نهادهای نظامی در مورد متن سریال شهید حججی و برای ساخت آن جدی است.

سید رسول صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره روند تولید این سریال گفت: متن سریال شهید حججی که در دست بررسی در سازمان صدا و سیما قرار دارد برای نحوه ساخت به مشکل خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" رویکرد لازم بر پروژه برای ساخت اثر را دلیل دوم طولانی شدن نظارت و بررسی سریال دانست و اظهار کرد: رویکرد لازم برای ساخت سریال شهید حججی به نحوه ساخت و اجرای آن از سوی سازمان های دیگر و مرتبط با اثر بر می گردد که تصمیمات جدید و الحاقیات از سوی آنان ارائه شده در نتیجه مجموع این شرایط باعث کندی در پیشبرد روند بررسی شده است.

صانعی ادامه داد: همسر شهید حججی نظرات و گفت و گوهایی دارند که باید به آن ها توجه و وارد متن شود. همچنین جلب نظر برخی نهادهای نظامی در مورد متن سریال شهید حججی و برای ساخت آن جدی است که باید این مسئله محقق شود. در کنار این مسائل سازمان صدا و سیما نیز باید تصمیم گیری کند.

دستیار کارگردان "کارگاه ۴۸" درباره تولید سریال شهید حججی که از پیش زمان پخش آن تعیین شده بود خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که سریال شهید حججی در روز سالگرد شهید حججی پخش شود اما با توجه به بررسی ها، وضعیت فعلی و زمانی که به سرعت می گذرد و به سالگرد شهید نزدیک می شود ممکن است تولید سختی را پشت سر بگذاریم.

گفتنى است؛ سریال "شهید حججی" به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما قرار است تولید و در سالگرد شهادت شهید حججی پخش شود. نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سریال "شهید حججی" بر عهده رسول صانعی است و وی به همین دلیل تحقیقات بسیار زیادی برای این مجموعه انجام داده است.پیش از این قرار بود پیش تولید این سریال ابتدا در بهمن ماه و در مقطعی پس از بررسی ها در اسفندماه آغاز شود اما این اتفاق تا امروز محقق نشده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم

برنده سیمرغ بلورین فجر ۴۲ : آوینی در فرم مستند خیلی مسلط شده بود و شیوه‌ای که به کار می‌گرفت، بسیار کارآمد بود. اما هیچ بعید نبود که بعد از جنگ، سراغ سینمای داستانی برود

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- علی حامدین، در حاشیه مراسم یادبود سی و یکمین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی در تالار وحدت، بهروز افخمی نویسنده و کارگردان پیرامون سبک مستندسازی شهید آوینی اظهار داشت: شیوه‌ای که او پیدا کرده بود، همین روش ترکیب گفتار متن شاعرانه و داستان‌گو با تصویر مستند بود.

وی در پاسخ به سوال دانشجو در مورد علت استفاده شهید آوینی از فرم مستند خاطرنشان کرد: در دوره‌ای که سید مرتضی بهترین و بیشترین مستندهای خود را ساخت، جنگ ایران و عراق برقرار بود؛ جنگی که دیگر تکرار شدنی هم نبود و این نیاز وجود داشت که در همان زمان ثبت اتفاق بیفتد. در نتیجه آن جنبه از دست رفتنی‌ای که جنگ داشت، باعث می‌شد که بروی، فیلمبرداری کنی و مستند بسازی.

افخمی ادامه داد: به همین دلیل است که من با اطمینان نمی‌توان بگویم که اگر جنگ تمام می‌شد، آوینی همچنان به ساخت مستند ادامه می‌داد. البته او در فرم مستند خیلی مسلط شده بود و شیوه‌ای که به کار می‌گرفت، بسیار کارآمد بود. اما هیچ بعید نبود که بعد از جنگ، سراغ سینمای داستانی برود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از ساخت «پایتخت ۷»؛ دستمزد نجومی سلبریتی‌ها
  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم