Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: این حادثه غروب دیروز (سه‌شنبه) در محله علی آباد برازجان هنگامی که این سه نوجوان در حال ساخت بمب دست‌ساز بودند، رخ داد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما بیان کرد: این سه نوجوان‌ که دچار 25، 35 و 50 درصد سوختگی شده‌اند، برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه انتقال یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر ادامه داد: بیشترین آسیب به سر و صورت این نوجوان‌ها وارد شده و حال یکی از آنها وخیم است.

دادجو افزود: خانه‌ای که این نوجوانان در آن در حال ساخت مواد محترقه بودند نیز دچار آتش سوزی شده و خسارت دیده است.

وی در آستانه مراسم چهارشنبه آخر سال، از نوجوانان خواست که از ساخت مواد محترقه دست‌ساز و پرتاب ترقه به سمت افراد و خودروها بپرهیزند تا چهارشنبه سوری، چهارشنبه سوزی نشود.

دادجو از خانواده‌ها نیز درخواست کرد در این روزها بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا دست به کارهای حادثه آفرین نزنند.

این دومین حادثه‌ سوختگی بر اثر انفجار مواد محترقه است که از ابتدای اسفند تا کنون در استان بوشهر رخ داده است. نخستین حادثه سوم اسفند در بوشهر اتفاق افتاد و باعث مصدومیت سه جوان شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی